Povesti pisicesti

In fiecare dimineata ma joc.Vrand nevrand.Ma joc cu pisicile noastre, mai ales cu pisica mama Kitty (Babuta).Ma provoaca sa alerg dupa ea ca s-o mangai, apoi se intinde si-si infige ghearele in covor ascutindu-le dupa care ne „batem” putin.Fiica ei, Pitica sta si priveste si abia asteapta sa fie mangaiata si ea ca sa se intinda cat e de lunga si sa se alinte.N-am incotro si le mangai pe amandoua.Pe una cu mana dreapta, pe cealalta cu mana stanga, iar ele se alinta ca toate pisicile si animalutele iubite.

pisicile noastre si motanul care nu mai e de un an

Nu stiu daca am povestit, dar Pitica e o mare pofticioasa, vrea sa guste orice si-i place mult inghetata.De cate ori desfac ambalajul unei inghetate, imediat se prezinta sa manance cu mine din inghetata.

De cand a venit toamna si s-a facut frig, pisicile noastre cauta un loc caldut in care sa se culce, preferabil corpul meu.Abia asteapta sa auda ca ma intind in pat ca sa se cuibareasca pe mine.Kitty(Babuta) se cuibareste la inima si pe mana stanga, iar Pitica se aseaza pe soldul meu drept.Tot acolo isi fac toaleta inainte de culcare, iar Pitica isi face si manichiura.

Kitty nu ma uita nici pe mine si ma spala pe fata cu mare atentie; fie ca vreau sau nu, ea ma spala.

Acum cand scriu ele se odihnesc langa mine, deja au obosit si au inceput sa motaie cum motaie toate pisicile.Intre timp, fiul meu a plecat la serviciu, iar ele l-au condus si s-au mai jucat putin cu mine si un elastic.  🙂

Sper ca si voi va jucati, mangaiati, iubiti, ingrijiti  cu pisici si alte animalute.

Din blogosfera.

Elisei.S-o ajutam pe Maria.

Nataşa.Aparte

Nataşa.Zvon

Mirela Pete.Opium și Belle d`Opium de YSL. Premieră autumnală parfumată

Cristian.Pomană

CELLA.pe GÎNDURI

Ioan Usca.Cireşica

Caius.Întâlnire de gradul III

Orfiv.Walter Buchebner (1929-1964) – În patul dezamăgirii

Ziarul toateBlogurile.ro

Posted on septembrie 30, 2010, in diverse, imagini, povesti adevarate and tagged . Bookmark the permalink. 18 comentarii.

  1. Draga Ryana, imi pare rau sa aud ca nu poti avea o pisicuta, dar inteleg cum e.macar sa intalnesti cat mai multe pisicute care sa stea sa fie mangaiate. 🙂
    Poze cu pisici am o multime,imi place sa le-adun si le voi posta candva,
    Iti multumesc pentru urare, sa stii ca sanatatea mea e la fel, adica nu e prea buna, dar imi iau medicamentele si din cand in cand merg la control.
    Iti doresc si eu multa sanatate si-ti multumesc ca ai trecut pe-aici!
    Cu drag, Gabi.

  2. Draga mea Gabi, mi-aş dori enorm să fiu şi eu într-o astfel de ipostază şi în ce mă priveşte asta ptr.că iubesc enorm pisicile,însă nu pot să-mi rezerv şi eu acest capriciu,pentru că din familia mea nimeni nu iubeşte aceste feline drăgălaşe:(….aşa că mă mulţumesc să mai fur câte o mîngăiere vreunei maidaneze,şi să le admir prin poze…prin urmare mulţumesc ptr.postare,şi pup-o pe kitty pe botic din partea mea…şi nu în ultimul rând îţi doresc multă,multă sănătate..sper că nu e ceva grav în urma vizitei la medic..pup,cu mare drag,ryana!….

  3. Mirela, iti multumesc mult.
    Azi am fost plecata la medic si cand m-am intors (acum vreo jumatate de ora), am mai tras un joc si alergari.Cred ca le-am lipsit si le-a fost dor de mine. 🙂
    Toate cele bune si tie, Enyei, lui Xaba si Serafinei!

  4. se-cret, atunci intelegi de ce le iubesc.
    Esti si tu de-a noastra, atunci. 🙂

  5. Toate povesstile si pozele cu animalute sunt frumoase si ne binedispun.
    Mai putin cele cu animalute torturate, chinuite. 😦

  6. Asa e, Cristian.Stiu ca-ti plac si tie pisicile ca si eroului tau, Alexandru.
    ma bucur ca tu si familia ta sunteti iubitori de animalute. 🙂

  7. Câtă dulceață, câtă duioșie, cât de bine e să iubești pisicile și ele să te iubească pe tine!
    O recunosc pe Serafina în multe din gesturile scumpelor tale dragi….toaleta lor, torsul, cuibăritul, joaca, moțăiala…Sunt cele mai dulci animăluțe , de aceea le iubim! Foarte frumos articol, Gabi! Numai bine pisicicuțelor și bipezilor lor! 😛

  8. Zilnic,trăiesc povești pisicești de genul celor descrise de tine.

  9. Frumoase povești și poza pisicești. 🙂

  10. Poveştile pisiceşti sunt întotdeauna deosebite. Îmi plac felinele la nebunie, numai că – având căţeluşi la curte, la mama – nu putem să ţinem şi pisică. Păcat… Gânduri bune, Gabi!

  1. Pingback: Prognoza meteo (28 sept-11 oct) 2010 - Elisa – gradina mea de vis

  2. Pingback: Gabi – artista videoclipului din blogosferă « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: Dicţionar de rime | Ioan Usca

  4. Pingback: Perversiuni | Ioan Usca

  5. Pingback: Mná na h-Éireann. Women of Ireland. Celtic Woman. « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Prognoza meteo (28 sept-11 oct) 2010 « Elisa-gradina mea de vis

  7. Pingback: Pomană «

  8. Pingback: Walter Buchebner (1929-1964) – În patul dezamăgirii « Orfiv

Lasă un comentariu