Petitie online pentru gestionarea cainilor fara stapan din Rm. Valcea

Un click va rugam! – petitie online pentru gestionarea cainilor fara stapan din Rm. Valcea

Semnati (si transmiteti mai departe) pentru sustinerea proiectului de gestionare a cainilor fara stapan din Rm. Valcea, prin care câinii fără stăpân din Râmnicu Vâlcea nu vor mai fi ucişi, ci vaccinaţi, sterilizaţi şi apoi eliberaţi.

http://www.petitieonline.ro/petitie-p55056047.html

Multumim!

Posted on iunie 29, 2010, in protectia animalelor and tagged . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Cristian, iti multumesc.Eu am semnat deja, dar inainte am cautat sa aflu mai multe.pentru ca e vorba de vietile lor, am semnat si m-am gandit sa postez pe bloguri aceasta petitie.

  2. Merg şi eu să semnez. Dacă e vorba despre animăluţe nu stau pe gânduri niciodată. Tocmai pentru că ele nu se pot proteja singure…

  1. Pingback: Adevărul din dicționare – Sânge balcanic (101) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » La mulți ani, Snejinka!

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Fotografii din Cluj

Lasă un comentariu