Chopin – Marche funebre

angel_tears2

Chopin – Marche funebre

18 aprilie, Zi de doliu national!Suntem alaturi de poporul polonez, eu am un motiv in plus.Am avut o colega de serviciu care a ajuns in Romania, in orasul meu, prin casatorie.Nu mai stiu nimic despre ea, decat ca de cativa ani traieste in Germania, insa pot sa spun ca e cea mai sufletista dintre colegii si colegele mele.Si iubeste animalele, mai ales cainii.Mi-e dor de Bozena!

Condoleante polonezilor si familiilor celor care si-au pierdut viata in tragicul accident aviatic!Suntem alaturi de poporul polonez. Our deepest condolences on Polish people loss!

Posted on aprilie 15, 2010, in tragedie, video and tagged , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Buna ziua.
    Sunt de acord.

  2. Iti multumesc,Tavi ca esti alaturi de ei.

  3. La fel cred si eu.
    Condoleante polonezilor!

  4. Bună.
    ar dori un link exchange cu dvs.
    Dacă consideraţi că sunteţi de acord, lăsati un mesaj pe http://globu-cu-sondaje.blogspot.com/
    O zi bună.

  5. Condoleante famiilor indoliate,Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei care au murit in accidentul tragic de la Smolensk 😦

  6. Condoleanţe… E bine că s-a luat o astfel de decizie…

  7. iti multumesc,Ryana.
    Acum nu mai inteleg nimic, am vazut cu ochii mei comentariul pe care ti l-am lasat dupa numeroase incercari.
    Nu stiu ce sa cred, dar se pare ca noi care avem bloguri pe alte platforme , mai exact
    http://wordpress.com/ ,
    avem parte de astfel de neplaceri.
    Stiu cum e sa renunti la platforma cu care te-ai obisnuit (am trecut si eu prin asta), dar poate ca nu vei pierde nimic fiindca pe wordpress exista optiunnea:Preluare Blogger

    „Salut! Acest script de preluare ajută la preluarea posturilor și a comentariilor din contul tău Blogger în blogul tău WordPress.

    Pentru a folosi acest script de preluare, ai nevoie de un cont Google și de versiunea nouă de Blogger, pe blogspot.com sau pe un domeniu propriu (nu FTP).
    Primul pas este să îi permiți WordPress-ului să acceseze contul de Blogger. Vei fi redirecționat înapoi după ce autorizezi.”

    daca nu ai gasit comentariul lasat de mine, inseamna ca nu stii despre concursul pe care ti l-am recomnadat din tot sufletul:
    http://calinhera.wordpress.com/2010/04/14/proza-arhiscurta-se-intoarce/;

    te imbratisez si eu cu drag.
    Gabi.

  8. inainte de toate,da,condoleante familiilor amintite,oricine ar fi ei..acest moment este durerea cea mai mare pentru oricine trece prin asa ceva..frumos suflet ai draga mea Gabi,si faci un blog ce merita toti laurii..putini oameni sunt ca tine…
    acum cu leapsa de la tine..chiar nu stiu ce se intimpla de la un timp..am senzatia ca cineva imi boicoteaza blogul..nu am avut asa probleme pana de ceva timp,si tare nu as vrea sa cred ce simt eu..ca si Geanina mi s-a plans de acest lucru..insa ceilalti din blogspot,vad ca nu s-au sesizat..este adevarat ca acum doua zile am inchis blogul dintr-un motiv de deziluzie personala,si l-am redeschis ieri,si cu toate ca tu mentionezi ca mi-ai scris comentariu,eu nu-l am de loc..e chiar aberant si revoltator..acum mi-e f.greu sa-mi transfer blogul in wordpress,mai ales ca am peste doua sute de insemnari acolo si m-am obisnuit si cu domeniul,asta insemnand sa sterg tot ce am construit..dar chiar m-ai pus pe ganduri..sincer imi pare rau de ce se intimpla..oricum multumesc de raspunsul tau aici..sunt trista,zau!..iti doresc mult bine si frumos in viata ta,si sa dea dumnezeu ca totusi sa poti si vizita lumea in afara avand in vedere iubirea ta de arta si frumos,pe care il redai aici de parca ai si fost la fata locului dupa felul in care le prezinti[eu de ex.la clipul ce l-ai realizat cu Venetia,chiar credeam ca ai fost pe acolo:)]..te imbratisez cu tot sufletul meu,draga mea draga!…

  1. Pingback: Vineri « Nataşa

  2. Pingback: Dormi,române,dormi « Elisa-gradina mea de vis

  3. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit 4 « Caius

  4. Pingback: La ţel « Ioan Usca

Lasă un comentariu