Leapsa de la Elena

Sibilla,O fapta buna…
Sa fii OM, e lucru MARE!
S-o ajutam pe Kassandra! Cu fiecare leu, euro, daruit din suflet, mai … Oameni ! Sa nu uitam nici de Radu, tot un pui de zambet ! Hai sa fim Oameni!!!
FĂ TU MAI DEPARTE
Primiţi bulgărele de zăpadă şi daţi-l mai departe! Faceţi măcar o faptă bună pe zi!. Şi, aşa cum zice Mile, “vă veţi simţi mult mai lipsiţi de toxinele unei vieţi banale, într-o Romanie de doi lei”.
Kassandra, o fetita salvata de la moarte si infiata de Iosif Rotariu şi soţia lui, Dana.În decurs de un an şi patru luni, fetiţa a fost supusă la 24 de intervenţii chirurgicale, din cauza faptului că avea foarte multe oase rupte. Nici acum nu îşi poate folosi mâinile şi un picior, iar maxilarul necesită o operaţie imediată.Trei operaţii, 100.000 de euro.Până acum, soţii Rotariu au cheltuit 40.000 de euro, însă greul abia acum începe. Kassandra mai are nevoie de trei intervenţii, pe care le poate face doar în străinătate, la Strasbourg.
Daca vrei sa o ajuti pe Kassandra, mai jos se afla conturile in care se pot trimite bani:
Cont lei: RO34BRDE360SV18398993600
Cont euro: RO70BRDE360SV80487003600
Cont dolari: RO29BRDE360SV96418133600
Titular: Daniela Liliana Rotariu
Site: www.iosif-rotariu.blogspot.com

Dante Gabriel Rossetti - Sancta Lilias

Dante Gabriel Rossetti – Sancta Lilias

Profound Passion,Paintings of Dante Gabriel Rossetti

Elena mi-a trimis o leapsa foarte frumoasa, dupa mine, e cea mai frumoasa leapsa pe care am primit-o.

Regula jocului e clară, dai o definiție, apoi alegi un cuvânt din definiția ta și mergi mai departe! Preiau ultima frază a lui Gabilutza și încerc să o duc mai încolo.
”Mierea…dulcele rezultat al trudei sustinute a multora, din cupa de culoare, din mijlocul verdelui. Pe limba dulce, in suflet calda, picuri de soare, de flori si de zumzet, feerie armonioasa… Ce este FEERIA?”

…feeria e atunci când visul se transforma in realitate….Ce este REALITATEA?

…realitatea e atunci cand nu mai visezi si te trezesti cu picioarele pe pamant…Ce este PAMANTUL?

…pamantul e cel din care ne nastem si tot in el ne dormim somnul de veci.Sau…pamantul este un fir de praf din Universul infinit….Ce este UNIVERSUL?

…universul e locul in care ne nastem, traim, visam, iubim, ne bucuram, suferim…Ce este SUFERINTA?

…suferinta e atunci cand ne doare sufletul foarte tare.Ce este SUFLETUL?

…sufletul e chiar viata.

Mi-ar face placere ca prietenii mei sa continue jocul daca au timp si le face placere.

Geanina, Cristian, Elisa, Vania, Belle de Jour, Ryana, Mirela, Diana Emma, Pescarusul Argintiu, Calin, Dumitru, Vaca Verde, Horia, Gabriela Elena

Mi-ar placea sa continue si CELLA, dar stiu ca nu-i plac lepsele.

Posted on aprilie 10, 2010, in diverse, umanitare and tagged , . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Cu placere, Sibilla,Omule bun!

  2. Cu placere,Ryana.Si iti multumesc la randul meu ca treci pe aici.Jocul mai poate astepta, nici eu nu nu l-am jucat decat dupa cateva zile.Mi-ar placea sa vad cum il continui.
    Te imbratisez si eu,
    Gabi.

  3. Multumesc din suflet, Gabi, OM bun!!!

  4. multumesc mult pentru onoarea de a ma numara printre prietenii tai deosebiti,cu suflete atat de mari,precum al tau,…si evident ca voi prelua jocul.. nu stiu cand am sa-l si postez,in mod sigur nu prea tarziu:)..te imbratisez cu tot sufletul meu,Ryana!

  5. Diana Emma, ma bucur ca o preiei.
    E frumoasa, e un fel de joc care ne face sa ne punem intrebari la care sa si raspundem. 🙂

  6. Iti multumesc mult,Gabriela.

  7. Gabriela Elena, nu m-am gandit sa-ti trimit aceasta leapsa si tie de la inceput, daca-ti face placere si ai timp, poate o preiei.
    Isabellelorelai e un OM.

  8. CELLA, ma bucur ca ai raspuns la ce este sufletul?
    M-am oprit din joc fiindca nu stiam ce sa raspuns, e prea complicat pentru mine…acum, sa zicem.
    Mirarea?Ce-i MIRAREA?
    …e atunci cand ramai fara grai.

  9. Frumoase definitii. O sa preiau.

  10. Gabi, te-am trecut in „galeria numelor pictate” de la blogroll-ul meu! 🙂

  11. Atatea intrebari punem in aceasta viata si raspundem din experienta trairilor noastre…
    La intrebarea ta:”CE ESTE SUFERINTA?”, nu ne dorim sa stim din propria experienta!

    O admir si pe Isabellorelay pentru daruirea ei totala fata de cei aflati in suferinta!

    „Deci, cine ştie să facă bine şi nu face, săvârşeşte un păcat!” (Iacov 4:17)

  12. Găbiţă, nu e vorbă că nu-mi plac unele lucruri, dar pur şi simplu nu se rânduiesc în stările mele
    nu vreau să supăr pe nimeni, refuzând, dar …
    joaca asta minunată, părnită de Găbilutzu, mi s-a părut şi mie cea mai frumoasă „leapşă” deşi nu era…
    am şi jucat-o la el când am avut vreme… 😀
    uite, mă joc şi la tine deşi cuvântul era chiar cel pe care-l lăsasem eu…
    SUFLETUL… e necunoscutul, pentru fiecare altfel şi mereu acelaşi când credem că l-am descifrat. O mirare în multe feluri minunate.Ce-i MIRAREA? 😀

  1. Pingback: Definitii « Ganduri rupte din mine

  2. Pingback: Seara de lectură: “Scaunele” de Eugen Ionesco « Elenaagachi’s Weblog

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Egiptul – dar al Nilului. Pictura antică egipteană

  4. Pingback: Plouă « Elisa-gradina mea de vis

  5. Pingback: Taras « Nataşa

  6. Pingback: Poveşti de viaţă(VII) – O zi cu Mara(V) « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.

  7. Pingback: Derbedeul nenumit « Ioan Usca

Lasă un comentariu