Poveste parfumată. Parfum uitat, de mar verde crud

Continua provocarea parfumata lansata anul trecut de Mirela.  Tema editiei a XVI-a e propusa de Gina si se numeste „Poveste parfumată. Parfum uitat, de verde crud”.
 Primul lucru la care m-am gandit dupa ce am aflat tema a fost parumul de Fa verde, deodorant si sapun.Cred ca aproape toata lumea avea in dulap printre haine si asternuturi cel putin un sapun Fa verde al carui parfum ne facea sa visam la zile mai bune si parfumuri bune, bineinteles.

In sfarsit a venit ziua cand sapunul si deodorantul Fa verde se gaseau in toate drogheriile, parfumeriile, in toate magazinele, insa parfumul de mar verde crud de altadata nu l-am mai regasit.


Chiar acum am niste mere verzi, mere culese de mine din iarba, nu din pom.Le rad, le amesetc cu zahar si scortisoara, fac un aluat sau un blat si iese o prajitura cu mere foarte parfumata si gustoasa.

Mirela Pete.Poveste parfumată. Parfum uitat, de verde crud

Au mai scris:


Gina
http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/08/parfum-uitat-de-verde-crud.html

Shayna, Luna Patrata
http://lunapatrata.wordpress.com/2011/08/25/parfum-uitat-de-verde-crud/

Carmen
http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/08/parfum-uitat-de-verde-crud-poveste.html

Daurel

http://daurel.wordpress.com/2011/08/25/pe-cand-eram-mai-verde-la-minte/

Din blogosfera.

Ioan Usca.Consulthttp://ivanuska.wordpress.com/2011/08/25/consult-2/

Rokssana.strada

Cristian Lisandru.Elixirul tinereţii, aurul şi certitudinea că nu am nevoie de ele…

Teo Negură.O curvă

Posted on august 25, 2011, in diverse, imagini, povesti, povesti adevarate and tagged , . Bookmark the permalink. 16 comentarii.

  1. Shayna, daca ai ocazia sa aduni niste mere cazute sub mar, merita sa le aduni, sa le razi si sa le folosesti la o prajitura cu mere.Se poate face si placinta cu foi de la magazin.
    Sper sa mananci un mar verde foarte zemos si dulce! 🙂

  2. Da, o splendoare, insa sa nu fie tari si nici coaja sa nu fie groasa! 🙂

  3. Mirela, imi amintesc ca si tu ai amintiri frumoase despre parfumul de mere verzi, ca sa spun asa.Mireasma merelor verzi de langa mine s-a cam schimbat dupa ce cateva s-au stricat de tot.
    Azi ma ocup de ele.
    Stiu ca Fa nu mai e ce a fost atunci.Nici Rexona, 8x 4….
    Sa ai un weekend racoros si minunat!

  4. Nu am avut chef sa rad merele, intre timp am aruncat cateva.Sper sa reusesc astazi sa ma ocup de ele si poate fac prajitura cu mere. 🙂
    Am sa trec pe la tine, bineinteles.
    Multumesc pentru vizita.

  5. Sunt verzi inca poate si pentru ca am merele langa mine. 🙂

  6. Mulțumesc pentru că exiști. Postarea ta am citit-o de aseară și de la ea mi-a venit ideea să mă alătur vouă. Să nu crezi că te-am neglijat. Pur și simplu credeam că am pus like și am comentat. Merele acelea verzi le împarți cu noi ?

  7. Immmm, ce pofta mi-ai facut! De placinta si de mere verzi! 🙂

  8. Mere verzi. O splendoare… Şi ce gust…

  9. Gabi, merele tale sunt un Paradis! Am sosit abia acum, sunt obosita …fara cuvinte, dar aceste mere, mireasma care emana dincolo de ecranul monitorului, prospetimea verde a celor mai „crantanitoare” mere ma reface si ma revigoreaza pe loc! Asta da verde crud, felicitari, Carmen! Si sa stii ca Fa nu mai miroase nici pe departe ca pe vremuri. Incerc sa gasesc acel parfum in noile Fa, dar nu exista, toate miros mai slab si dulceag. Un articol reconfortantSa ai o zi minunata! 🙂

  10. Ce pofta nebuna de placinta cu mere mi-ai facut! Trebuie sa rezolv cumva … Mi-a placut mult povestea ta…Te invit si pe la mine sa lecturezi ceva… Sper sa-ti placa! 🙂

  11. ce de amintiri verzi inca 🙂

  1. Pingback: Natasa …si-un turist ratacit « lunapatrata

  2. Pingback: Pe cand eram mai verde la minte… « Daurel's Blog

  3. Pingback: Darul iubirii | Rokssana's Blog

  4. Pingback: PARFUMul UITAT, DE VERDE CRUD al prazului « Dictatura justitiei

  5. Pingback: Poveste parfumată. Parfum uitat, de verde crud « Mirela Pete. Blog

Lasă un comentariu