Miercurea fără cuvinte.Pisoiul care citeste


Miercurea fără cuvinte, Wordless Wednesday, propunerea lui CARMEN.
Teo Negură.Miercurea fără cuvinte 10 – îmbrăţişarea clapelor

lunapatrata.Miercurea fara cuvinte – Apa Vietii

Mirela Pete.Miercurea fără cuvinte. Scrie textul!

Rokssana.miercurea fara cuvinte- 8 (Wordless Wednesday)

lunapatrata.Arma mea

Posted on iunie 22, 2011, in diverse, imagini and tagged . Bookmark the permalink. 20 comentarii.

  1. CELLA, ai dreptate.Nu prea am „strigat”, asta e rezultatul caldurii care ma chinuie.
    Bine ai facut ca ai luat poza sa i-o arati lui Snejinka, data viitoare cand mai am poze cu carti, n-am sa mai tac! 🙂

  2. Asta cam asa e la pisici. 🙂

  3. Cristian, adevarat zici!
    Nu am link-ul de unde am luat poza, cred ca de pe un site cu wallpapers.

  4. Pacat ca nu-ti plac pisicile.daca le-ai cunoaste, daca le-ai mangaia si te-ai juca cu ele, precis le vei iubi.
    Poza am gasit-o mai demult si ma bucur ca am gasit ocazia s-o postez aici.

  5. Gina, scuza-ma ca nu am ajuns inca la tine.Sper sa ajung astazi si am sa caut pisicile. 🙂

  6. Mirela, mai am pisici! 🙂
    Am sa postez cate-o poza cu pisici in fiecare miercuri si mai vad eu.Daca as avea spatiu nelimitat, as posta multe, multe de tot.
    ma bucur ca poza ii place Enyei, sper ca si celelalte sa-i placa.
    O zi frumoasa!

  7. ahaaaa 🙂
    şi taci chitic, da ? :)))
    super fotografie, ţi-am furat-o să îl fac invidios pe Snejink care n-are carte d-aia

  8. Pisica asta e ocultă,cu toate că nu vedem ce citește! 😀

  9. O fotografie de geniu…

  10. Nu-mi prea plac mie pisicile, dar fotografia e reusita foc!

  11. Tot pisici și la mine!!

  12. Enya mea s-a indragostit de acest pisoi care citeste! E minunata pisica, e o bucurie s-o privesti, mai ales in aceasta ipostaza! Ai inceput bine Miercurea fara cuvinte, felicitari, Gabi! 😛

  13. pisoii stiu o groaza de chestii… 🙂

  1. Pingback: SPECTACOL ÎN PĂDURE | Stropi de suflet

  2. Pingback: SPECTACOL ÎN PĂDURE « Stropi de suflet la vedere

  3. Pingback: Noaptea Sanzienelor…. « lunapatrata

  4. Pingback: Impression, soleil levant şi parfum Chypre « Mirela Pete. Blog

  5. Pingback: Am întins-o « Teo Negură

  6. Pingback: Arma mea… « lunapatrata

  7. Pingback: se poate (inca) trai « Rokssana's Blog

Lasă un comentariu