Carol Popp de Szathmáry(11 ianuarie 1812 – 3 iulie 1887), pictor și fotograf român

G a b i, My heart to your heart

Carol Popp de Szathmary - Alexandru Ioan Cuza Carol Popp de Szathmary – Alexandru Ioan Cuza

Carol Popp de Szathmary – Doamna Elena Cuza

Carol Popp de Szathmary - Vizita lui Carol I la Curtea de Argeş Carol Popp de Szathmary – Vizita lui Carol I la Curtea de Argeş

Carol Popp de Szathmary - Marina Carol Popp de Szathmary – Marina

Carol Popp de Szathmary – Carol I în biroul de lucru de la Cotroceni

Carol Popp de Szathmary - Scena orientala Carol Popp de Szathmary – Scena orientala

Carol Popp de Szathmary - Târgul Dragaica Carol Popp de Szathmary – Târgul Dragaica

Carol Popp de Szathmary – Munteancă

Carol Popp de Szathmary – Muntean

Carol Popp de Szathmary – Carol I in timpul Razboiului de Independenta

Carol Popp de Szathmari - Taraf of Ochi-Albi, 1860 Carol Popp de Szathmari – Taraf of Ochi-Albi, 1860

Carol Popp de Szathmary – Tăietori de lemne

Carol Popp de Szathmary – Universitatea

Carol Popp de Szathmáry (n. 11 ianuarie 1812, Cluj – d. 3 iulie 1887, București) a fost un pictor și grafician transilvănean, primul fotograf de artă și documentarist din Regatul Român și unul dintre primii zece fotografi din Europa.

În…

Vezi articol original 166 de cuvinte mai mult

Posted on Ianuarie 11, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Draga Mirela, imi pare rau ca n-am deschis calculatorul decat seara si n-am vazut mesajul tau.Ti-am trimis nr. meu de telefon.Iti multumesc mult si sper ca nu te-am suparat.O seara linistita, Mirela.

  2. Dragă Gabi trimite-mi acum nr de telefon pe facebook sau email, nu-l găsesc, am curierul aici și n-am nr tău (știi tu). O zi minunată îți doresc! 🙂

Lasă un răspuns

