Parfumul vântului

John William Waterhouse - Boreas

John William Waterhouse – Boreas

John William Waterhouse - Windswept

John William Waterhouse – Windswept

Gustave Courbet - The Gust of Wind

Gustave Courbet – The Gust of Wind

Chaim Soutine - Windy Day Auxerre

Chaim Soutine – Windy Day Auxerre

Franz Bischoff - Windswept Twisted Cypress

Franz Bischoff – Windswept Twisted Cypress

George Morland - Before a Thunderstorm

George Morland – Before a Thunderstorm

George Morland - A Windy Day

George Morland – A Windy Day

Jean Baptiste Camille Corot - Gust of Wind

Jean Baptiste Camille Corot – Gust of Wind

Jean-Baptiste-Camille Corot - Windswept Landscape

Jean-Baptiste-Camille Corot – Windswept Landscape

Jean-François Millet - The Gust of Wind, 1871-73

Jean-François Millet – The Gust of Wind, 1871-73

Claude Monet - Poplars, Wind Effect

Claude Monet – Poplars, Wind Effect

Claude Monet - Cliffs of Varengeville, Gust of Wind

Claude Monet – Cliffs of Varengeville, Gust of Wind

Claude Monet - Gust of Wind 1881

Claude Monet – Gust of Wind 1881

Paul Falconer Poole – Crossing the Heath, Windy Day

Franz Marc - Woman in the Wind by the Sea

Franz Marc – Woman in the Wind by the Sea

John Singer Sargent - A Gust of Wind, 1886-1887

John Singer Sargent – A Gust of Wind, 1886-1887

Sir John Lavery - A Windy Day

Sir John Lavery – A Windy Day

 

Gaetano Bellei - Windy Day

Gaetano Bellei – Windy Day

Edouard Bisson - A Windy Day

Edouard Bisson – A Windy Day

Jean Béraud - A Windy Day on the Pont des Arts

Jean Béraud – A Windy Day on the Pont des Arts

Lucien Levy-Dhurm er - Gust of Wind

Lucien Levy-Dhurm er – Gust of Wind

Lucien Levy-Dhurm er - Wind gust

Lucien Levy-Dhurm er – Wind gust

Lucien Levy-Dhurmer - Autumn

Lucien Levy-Dhurmer – Autumn

Lucien Levy-Dhurmer - Vent d'Automme - Portrait de Mlle Suzanne S.

Lucien Levy-Dhurmer – Vent d’Automme – Portrait de Mlle Suzanne S.

Pierre-Auguste Renoir - Gust of Wind

Pierre-Auguste Renoir – Gust of Wind

Daniel Garber - Bucks County - Windblown Willows

Daniel Garber – Bucks County – Windblown Willows

Ivan Shishkin - Shmelevka. Windy day

Ivan Shishkin – Shmelevka. Windy day

Andrew Wyeth – Wind from the Sea

Theodore Earl Butler - Giverny Trees Wind and Snow

Theodore Earl Butler – Giverny Trees Wind and Snow

Parfumul vântului, tema aleasa de Vienela pentru Clubul Condeielor Parfumate gazduit de Mirela Pete.

Au scris povesti:

Mirela PeteVienela,  Maya,  Alexandra Ali,  Silving, Adriana, ,

Posted on Noiembrie 22, 2014, in arta, blogosfera, imagini and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Maya, iti multumesc.Tu ai talent la scris, ti-am citit povestea. Eu nu am acest si nici macar inspiratie la scris, insa cred ca sunt talentata 🙂 la gasit picturi pentru povestile noastre.

  2. Draga Mirela, sa stii ca si mie-mi place cel mai mult pictura lui Andrew Wyeth – Wind from the Sea,apoi imi plac picturile cu fetele, bineinteles si cele cu copaci si vant.Monet are multe picturi cu copaci, mai ales plopi pictati in culori cum doar impresionistii stiu sa foloseasca.Vrand nevrand am invatat ceva despre pictura, stiluri, miscari artistice.Iti multumesc mult, Mirela.Te imbratisez si eu.

  3. Foarte sugestiv și plin de poezie, parfumul vântului tău. Fiecare respiră și-mi inspiră o altă poveste.

  4. Toate îmi plac! Vântul parfumat își face de cap sprințar printre copaci, grădini, fete frumoase, dar cel mai mult îmi place Andrew Wyeth – Wind from the Sea, e superb, unul din preferatele mele. Se simte bucuria unui vânticel care animă perdeaua subțire. Iar Monet, tot Monet , genial! Frumos de tot Gabi dragă, mi-am bucurat sufletul și ochii aici, ca de obicei. Te îmbrățișez! 🙂

Lasă un răspuns

