Gustave Cariot(1872-1950), pictor pointilist/impresionist francez

Gustave Cariot – The Garden in Summer, 1908

Gustave Cariot – The Park in Summer

Gustave Cariot – Landscape, Misty Morning, 1904

Gustave Cariot – Le vallon

Gustave Cariot – Fishing Woman, 1934

Gustave Cariot – Pont Neuf at Paris (Fine Weather),1940

Gustave Cariot – Pont Neuf, Aurora

Gustave Cariot – The Roofs of Paris, 1899

Gustave Cariot – The Roofs of Paris, Afternoon, 1899

Gustave Cariot – The Roofs of Paris, Sunset, 1899

Gaston Gustave Cariot a fost un pictor pointilist/impresionist francez, s-a nascut in 1872 la Périgny-sur- Yerres langa Mandres/Paris. A murit in 1950 la Paris.

Gustave Cariot(1872-1950), pictor pointilist/impresionist francez

In 19 octombrie s-a nascut Umberto Boccioni(19 octombrie 1882 – 17 august 1916) a fost un pictor si sculptor italian, reprezentant important al miscarii futuriste.

Din blogosfera.

Aurora.Motănelul neastâmpărat

Mirela Pete.Odin la oglindă

Mirela Pete.Pikinii în weekend

Ioan Usca.Manifestaţia

Cristian Dima.Slovă în văzduh

PILULA LU` LISANDRU.Uniţi în cuget şi-n simţiri

Ulise al II-lea cel Ocoş.Cum funcţionează economia românească

Ioan Usca.Căsătoria

Posted on octombrie 20, 2012, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. This site has a replica of his paintings to sell, the price can be, you can use paypal to buy
    http://www.paintingsartsale.com/gustave-cariot-c-1_2800.html Gustave Cariot paintings for sale

  2. Cristian, iti multumesc mult pentru vizita si gandurile bune.
    Intotdeauna iti faci timp sa treci pe-aici si asta ma onoreaza.
    O seara frumoasa, Cristian!

  3. Vienela, nu am auzit nici eu de el, nu am auzit de foarte multi artisti pe care i-am cunoscut aici, si ma bucur ca te-a cucerit acest pictyor.
    Nu am urcat in munti, mi-ar fi placut in tinerete, acum ma bucur sa admir frumosul culorile din lumea in care traiesc.

  4. Un gând bun, Gabi. Am trecut şi am privit cu plăcere! Numai bine îţi dorim!

  5. Nu auzisem de acest pictor, dar a reusit sa ma cucereasca imediat dupa ce am vazut Le vallon. Parca ar fi urcat cu mine la Cheia luna trecuta. A redat exact imaginile pe care le-am vazut in plimbarea mea. Aceeasi copaci, aceeasi poteca, aceleasi culori.

  6. Îmi place mult pictura pointillistă, cu ai săi exponenți francezi de marcă. Pe Gustave Cariot, îl știam mai puțin, dar uite că mi l-ai reamintit și-ți mulțumesc! O zi frumoasă, dragă Gabi! 🙂

  1. Pingback: Cea mai frumoasă « Ioan Usca

Lasă un comentariu