Anselm Feuerbach (12 septembrie 1829 – 4 ianuarie 1880), pictor german

Anselm Feuerbach – Self portrait

Anselm Feuerbach – Nanna, Profile to left

Anselm Feuerbach – Portrait of his Sister

Anselm Feuerbach – Paolo und Francesca

Anselm Feuerbach – Two women with a child

Anselm Feuerbach - Mandolin Player

Anselm Feuerbach – Mandolin Player

Anselm Feuerbach - On the beach

Anselm Feuerbach – On the beach

Anselm Feuerbach - Iphigenia

Anselm Feuerbach – Iphigenia

Anselm Feuerbach - Ricordo da Tivoli

Anselm Feuerbach – Ricordo da Tivoli

Anselm Feuerbach - Frühlingsbild.

Anselm Feuerbach – Frühlingsbild.

Anselm Feuerbach - The Fairy-tale teller

Anselm Feuerbach – The Fairy-tale teller

Anselm Feuerbach - Badende Kinder

Anselm Feuerbach – Badende Kinder

Anselm Feuerbach - Medea

Anselm Feuerbach – Medea

Anselm Feuerbach - The Judgement of Paris.

Anselm Feuerbach – The Judgement of Paris.

(12 septembrie 1829, Speyer, Germania –  4 ianuarie 1880, Veneția, Italia) a fost un pictor german. El a fost liderul pictorilor clasiciști ai Școlii germane din secolul al XIX-lea.
Feuerbach s-a născut la Speyer, fiind fiul renumitului arheolog Joseph Anselm Feuerbach și nepotul savantului jurist Paul Johann Anselm Ritter von Feuerbach.

După frecventarea școlilor de artă de la Düsseldorf și München, a plecat la Anvers și apoi la Paris, unde a beneficiat de învățăturile unor pictori renumiți și a realizat prima sa capodoperă, Hafiz la fântână în 1852. El a lucrat ulterior la Karlsruhe și apoi la Veneția. La Veneția, a fost influențat de marea școală a coloriștilor și multe din lucrările sale dovedesc un studiu detaliat al stilului maeștrilor italieni. El a plecat apoi la Roma și ulterior la Viena.

La Viena, a fost un apropiat al compozitorului Johannes Brahms. În 1873, a devenit profesor la Academia de Arte Frumoase din Viena, dar dezamăgit de recepția făcută la Viena lucrării Căderea titanilor pentru tavanul noii Case-Muzeu a Artiștilor, a plecat la Veneția, unde a murit în 1880.

Anselm Feuerbach (12 septembrie 1829 – 4 ianuarie 1880), pictor german

Tot in 12 septembrie s-a nascut George Hendrik Breitner (12 septembrie 1857 – 5 iunie 1923), pictor impresionist olandez, fotograf.
Din blogosfera.

Ioan Usca.Crimă şi pedeapsă

Posted on Septembrie 12, 2011, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. Va multumesc pentru informatie si va doresc cat mai multe comenzi!
    Am intrat pe pagina dvs. de web si am admirat cateva lucrari.de comandat nu comand chiar daca postez articole cu pictori si multe poze cu picturi.
    Sa aveti un an mai bun!

  2. da….vad ca sa corectat adresa mea,multumesc
    daca doriti sa cumparati o pictura in ulei din colectia personala sau sa comandati o anumita lucrare sau portrete in creion,pastel,in ulei intrati pe pagina mea de web si acolo veti vedea picturi,portrete,icoane.
    sunt pictor din oradea,pictez numai in ulei pe panza doar cu pensule mici,fara cutit si alte……
    multumesc

  3. adresa mea este http://www.pictorbrisan.ro fara multumesc la urma
    am gresit eu cand am scris.

  4. Va multumesc pentru informatie.Sper sa aveti cat mai multe comenzi!
    Succes!

  5. daca doriti sa cumparati o pictura in ulei sau sa comandati o pictura intrati pe site-ul meu http://www.pictorbrisan.ro.multumesc

  6. a pictat frumos pictorul autoportretul imi place …

  7. Mihai Enache, va multumesc pentru aprecieri.
    Am sa va trec in blogroll, nu am alte categorii in afara de blogroll.

  8. Intotdeauna imaginile cu copii ne impresioneaza in mod deosebit!
    Ganduri bune si din partea mea, Cristian!

  9. Buna ziua,

    Vreau sa va felicit pentru continutul pe care l-am gasit pe blogul dvs si totodata sa va propun un schimb de linkuri.
    Eu pot afisa linkul dvs pe http://hobby-center.ro/ in sectiunea parteneri, si in schimb as dori sa afisati link: http://profiart.ro/ si nume: Sevalete.
    Daca sunteti de acord cu schimbul de link-uri astept raspunsul dvs la webmaster@e-rom.ro

    Multumesc,
    Mihai Enache

  10. Ce frumuseţe avem aici – „Anselm Feuerbach – Two women with a child”
    Nu poţi să nu fii impresionat…
    Gânduri bune, Gabi!

  1. Pingback: Crimă şi pedeapsă « Ioan Usca

Lasă un răspuns

