Povesti parfumate cu printese.Grace

Grace Kelly with her cat

Grace Kelly Wedding

Toate fetitele se viseaza printese, iar cand cresc putin mai mari viseaza ca intro buna zi va veni si printul frumos si viteaz calare pe un cal, cu un buchet de flori frumoase al caror parfum suav si ametitor le vrajeste si se indragostesc pe data.Daca visul fetitei se va implini sau nu, asta depinde de norocul fiecareia.

In adolescenta am avut ocazia sa vad multe poze cu printese si regine adevarate si am aflat povestile lor din revistele pe care le primea mama din Austria.Nici nu va puteti inchipui ce asteptate erau cele trei reviste nu numai de noi, dar si de catre prietenele noastre si ale mamei.Nu-mi amintesc acum titlurile revistelor, dar erau in genul revistei Femeia, “Das Neue Blatt”.

In fiecare numar al revistei erau articole si poze cu regina  Silvia a Suediei, fiica unui om de afaceri german de care s-a indragostit Gustav al Suediei.Multe articole erau cu Grace, printesa de Monaco casatorita cu printul Rainier, mama a trei copii:Caroline, cea mai mare (nascuta in aceeasi zi, luna si an cu mine), Albert si Stephanie.Ne-a impresionat foarte tare povestea trista a familiei regale de Monaco, mai ales moartea tragica a printesei Grace.

Grace Kelly s-a nascut in 12 noiembrie 1929 in Philadelphia. La varsta de 10 ani debuteaza in teatru, apoi se muta la New York, unde lucreaza ca model si intra la American Academy of Dramatic Arts.In timp ce filmau pe Riviera franceza, ea l-a intalnit pe Printul Rainier III de Monaco, iar intre ei s-a infiripat o poveste de dragoste ce a facut rapid inconjurul lumii.A urmat o nunta fastuoasa. In 1962 a anuntat ca va juca in Marnie, in regia lui Hitchock, dar a renuntat in scurt timp, si nu a mai jucat niciodata. Grace Kelly a murit in 14 septembrie 1982, in urma unui atac de cord, in timp ce se afla la volan.

Care e parfumul preferat al printesei din tine?Ce floare iti place?

Mi-e greu sa raspund la aceste intrebari fiindca imi plac toate florile si parfumul lor, bineinteles.Florile primaverii, parfumul primaverii imi aduce seninatate, bucurie, pofta de viata.Florile de camp si parfumul lor imi fac o pofta nebuna sa alerg desculta prin iarba (dar nu alerg), iar trandafirii de toate culorile cu mirosul lor parfumat, ma fac sa oftez dupa tinerete, noroc ca spinii ma trezesc la realitate.

Narcisele, liliacul, lalelele, zambilele, panselutele, garofitele, crinii, craitele, bujorii, margaretele, albastrelele, nalba, ochiul-boului, gura-leului, regina-noptii, gladiolele, crizantemele… pe toate le iubesc, iar parfumul lor l-as aduna in mine, daca ar fi posibil.

Alte povesti parfumate cu printese:

Pentru printese

Cati

http://catilupascu.wordpress.com/2011/04/09/aveam-eu-o-printesa/

Mirela Pete

http://mirelapete.dexign.ro/2011/04/parfumul-printeselor-de-ieri-si-de-azi/

Gina

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/la-rascruce-de-veacuri.html

Carmen

http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/04/poarta-magica-copilariei.html

Danielle Wolf

http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/04/copilarie-printesa-prinsa-n-flori-de.html

Caius.Indicii anatomice – 19

Pentru toate printesele, un videoclip creat de mine, Deuter – Colours of our lifes

Posted on Aprilie 9, 2011, in imagini, povesti, povesti adevarate, video and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. Stiu ca ai fost sincer.Un om sensibil ca tine nu poate minti.
    Iti multumesc, Teo! 🙂

  2. Iti multumesc, Cristian.
    Cred ca toate povestile noastre din vremurile copilariei si tineretii sunt frumoase, chiar daca nu avem talent scriitoricesc.

  3. Dar am fost foarte sincer, asta am simtit 🙂

  4. Cand am pregatit povestea, am mai cautat cateva poze cu ea ca sa pot face un slideshow xu cele mai reusite si frumoase poze si am privit-o cu mai mare atentie.A fost frumoasa, iar sotul ei a iubit-o foarte mult.Cei doi au fost un cuplu de indragostiti celebri, pacat ca sfarsitul printesei a venit asa de devreme.
    Iti multumesc mult, Vera.

  5. Teo, fix la suflet mi-a ajuns mesajul tau.Intradevar, partea cu tineretea ai nimerit-o. 🙂
    Asta e adevarul, de ce sa nu recunosc.Nu conteaza ca imbatranim, ne rablagim, ne betegim, ne doare una si alta fiindca in suflet ramenm tineri sau chiar copii.Cu cat avem mai multi ani, cu atat mai mult redevenim in suflet copii, adolescenti, tineri (in ordine inversa).
    Iti multumesc din suflet, Teo!

  6. Mirela, stiu ca pe vremuri unele reviste frantuzesti, Paris Match si reviste de copii (nu-mi amintesc exact cum se numeste revista, parca Chip) aveau si cunostinte si colegi de-ai nostri.Fiindca nu cunosteam limba franceza, ne uitam doar la poze. 🙂
    Despre Caroline am scris pe-aici si despre Lady Diana am scris.
    Am fot pe blogul tau si am aflat ce parfum era preferatul lui Grace.Fracas, sa tin minte.
    O duminica frumoasa si colorata!

  7. Si mie-mi place mirosul florilor de tei, mai ale daca trec pe o strada cu tei infloriti.
    musetelul imi place si el;floare, miros, ceai.Iar florile de camp sunt preferatele mele.
    Nu stiu cum e cu musetel in jacuzzi, insa stiu ca face bine sa te dai pe piele cu ceai de musetel.
    Ceaiul de tei cu miere si lamaie e bun la raceala, in special pentru raceala cu tuse chinuitoare.
    Lavanda e buna printre hainele din dulap, alunga moliile, iar mirosul de lavanda din casa da o senzatie de prospetime.Se gasesc betisoare parfumate si esenta de lavanda cu care putem improspata aerul din casa.
    Iti multumesc ca ai trecut pe-aici.

  8. O poveste extraordinară, cu mare plăcere am citit-o… Felicitări pentru postare, Gabi!

  9. Un model de feminitate,de noblețe,de finețe,de stil,de frumusețe a fost Grace!…
    Și eu uneori mă simt ca o prințesă în exil…
    Foarte frumoasă postare

  10. Uite, zambesc acum, ai un sufllet atat de frumos si e atat de minunat ce faci, incat eu te-am crezut mereu o tanara pe la 20-25 de ani 🙂 Se pare ca doar partea cu tineretea am nimerit-o 🙂
    Esti minunata!

  11. Gabi, imi amintesc si eu de revistele din copilarie, ce usor era sa te bucuri de ceva! Aveam Paris Match-uri, acolo le-am vazut pe printesele de Monaco, o adoram pe Grace! da, foarte frumoase poze ai gasit cu ea, ma bucur. Interesanta cum v-ati nascut voi, tu cu Caroline in aceeasi zi! Daca ai citit la mine, eu am aflat dintr-o carte despre parfum ca Fracas era preferatul lui Grace! Frumoasa povestire, Gabi! Minunate flori se potrivesc cu printesa din tine. O seara inmiresmata! 🙂

  12. Cel mai mult imi place mirosul florilor de tei (domestic), apoi cel al florilor de musetel (romanita), apoi al florilor de camp..
    Imi place cand ma rasfat sa pun o punga de ceai de musetel in jacuzzi si sa stau asa 1 ora…
    Si daca este de somn.., ceaiul de tei.. un pic de lamaie.. cu un pic de miere.. genial!
    Mirosul din casa mi se pare cel mai potrivit cel de lavanda.

  13. Carmen, am fost privilegiate, intradevar, insa mama nu era abonata la acea revista.O primea de la verisoarele ei din Austria, dupa ce ele o citeau.Intotdeauna primea trei reviste/luna, iar noi abia asteptam sa le vedem si sa ne traduca povestile si horoscopul. 🙂
    Videoclipul e cea mai recenta creatie a mea in care am incercat sa aleg florile din toate anotimpurile si o melodie potrivita.
    O duminica minunata!

  14. toate fetele au fost fascinate de frumusetea printeselor… Povestile lor au provocat si toate am fost curioase în cele mai mici detalii 🙂 tu ai fost o privilegiata, având abonament la revista occidentala! de invidiat!
    Florile alese de tine sunt deasemenea si preferatele mele. Videoclipul ales, minunat! Multumesc! O seara parfumata si linistita îti doresc!

  1. Pingback: Parfumul prinţeselor de ieri şi de azi « Mirela Pete. Blog

  2. Pingback: Poveste de vis (30) « Teo Negură

  3. Pingback: Pisikalia – 5 « Ioan Usca

  4. Pingback: Clădim în fragilitatea visului « Gabriela Elena

  5. Pingback: Aveam eu o prinţesă « Cati Lupaşcu. În oraşul de cuvinte

Lasă un răspuns

