Sophie Gengembre Anderson (1823 – 10 martie 1903), pictorita engleza

Sophie Anderson – The Turtle Dove Small

Sophie Anderson – Love in a Mist

Sophie Anderson – Reading time.

Sophie Anderson – The Time of the Lilacs.

Sophie Anderson – An Autumn Princess

Sophie Anderson – Her favourite pets

Sophie Gengembre Anderson (1823, Paris – 10 martie 1903, Falmouth, Cornwall) a fost o pictorita englezoaica nascuta in Franta care s-a specializat in pictura de compozitie cu copii si femei in scene rurale.Lucrarile ei apartin genului pre-rafaelit.

Ea a fost fiica lui Charles Gengembre, un arhitect parizian, iar mama ei a fost englezoaica. In cea mai mare parte a fost o autodidacta, dar a studiat portretistica cu Charles de Steuben in Paris in 1843. Familia a plecat din Franta in Statele Unite pentru a scapa de revolutia din 1848 revolution, au locuit mai intai in Cincinnati, Ohio, apoi in Manchester, Pennsylvania, unde Sophie l-a intalnit si s-a casatorit cu pictorul englez  Walter Anderson.

In 1854 s-au mutat la Londra unde Sophie si-a expus lucrarile la Academia Regala.S-au stabilit in final la Londra in jurul anului 1863.

Sophie Gengembre Anderson (1823 – 10 martie 1903), pictorita englezoaica

Din blogosfera.

Ioan Usca.Domnul Chihleanu de la Margina – 4

Nataşa.Proverb rusesc

Caius.Prima casă

Mirela Pete.Gustav Klimt II

Cristian.Moş Zgârci

Flavius Obeadă.Genunchiul cu prieteni

Cristian Dima.Suflete pereche – Aşteptare!

DianaEmma.De prin blogosferă adunate

Posted on Octombrie 11, 2010, in arta, cultura, imagini and tagged , . Bookmark the permalink. 15 comentarii.

  1. Imi plac si pozele si tablourile pictate. Imi place frumosul si sunt multumita ca pot sa vad aceste frumuseti in aceasta lume virtuala si imi place sa le aduc si pentru cei care trec pe-aici. 🙂

  2. Pretuiesc arta fotografica, dar cred ca nicio poza n-o sa se compare cu trairea unui tablou imprimat subliminal cu aura emotionala!
    Impresionante portrete! 🙂

  3. Fata cu liliacul e una din picturile preferate pe care am gasit-o mai demult.Nu stiam cine e pictorul si m-am bucurat cand l-am intalnit. 🙂

  4. Iti multumesc mult, Aurora.Sper sa-ti placa si urmatoarele imbinari de culori.

  5. Am fost de când mă ştiu atrasă de îmbinarea culorilor. Dar când această îmbinare dă naştere unor chipuri atât de expresive, este o revelaţie pentru mine şi chiar acest lucru s-a întâmplat acum, aici. Incântător !!!

  6. Mirela, pentru mine conteaza ca va place videoclipul.
    Va multumesc, mi-ati facut o bucurie!
    Pe curand! 🙂

  7. Gabi, esti teribila!
    I-a placut lui Xaba si a fost foate surprins, habar n-a avut si nici eu!

    M U L Ț U M E S C ! DATOARE! so soon! 🙂

  8. Copiii pictati de aceasta artista imi plac mult.Si copiii cu pisici si cei cu flori.la fel si Toamna.

  9. Chipurile frumoase de copii m-au încântat… 😀

  1. Pingback: Muza | Caius

  2. Pingback: Kate Bush sau melodicitatea stranie « Mirela Pete. Blog

  3. Pingback: Domnul Chihleanu de la Margina – 5 | Ioan Usca

  4. Pingback: Toamnă «

  5. Pingback: Gustav Klimt II « Mirela Pete. Blog

Lasă un răspuns

