Mărţişoare pentru voi.Cu drag

Serafina

Update:Un martisor de la Mirela, Enya si Serafina.Va multumim.






Primăvara
de Magda Isanos

 

Un aer caldut, parfumat
Sub cerul de-un pal ivoriu,
In vale pârâul umflat
alearga salbatec si viu.

 

In zori m-a trezit sarutarea
trimisa pe-o raza de soare;
Lumina-neca departarea –
tot răul murise-n uitare.

 

Veni pe aripa de vant
O veste frumoasa din cer.
Si-acuma batranul pământ
Isi lasa cojocul de ger.

 

E vestea ce-o murmura seara
zefirul. Padurea o stie;
Soseste de-acum Primavara,
să bucure lumea pustie.

 

Prin dealuri sarace, se-aude
un zvon care creste mereu.
Il spun a pârâului unde
Il cânta tot sufletul meu.

 

O floare albastra si cruda
se-nalta sfioasa spre soare
si cata la loc să se-ascunda
de firea zapezii ce moare.

 

Tu soare, trimite lumina
în raze bogate spre noi
si fă să rasara-n gradina
frunzisul, pe arborii goi.

 



O primavara minunata cu soare bland si vanticel caldut, cu multe flori si zambete, sanatate maxima si iubire ,IUBIRE pentru toti  cei care trec pe aici!Cu drag,Gabi.

Ana Usca

Andrei Pavel

Kevin

CELLA

Corina Cretu

Mihnea Dumitru

Pescarusul argintiu

CRISTIAN LISANDRU

Geanina Lisandru

Călin Hera

Zefir

Trexel

DianaEmma

Dumitru Agachi

Elena Agachi

Ioan Usca

Elisa

Mihaela

Radu

Forevergreen

Gabriela Savitsky

Ganditor de Hamangia

I.O.Flavius

Isabellorelay

Sakura

Mirela Pete

Octavian Pelin

Belle de Jour

Tiberiu Lovin

Sibilla

Laura

Vaca verde

-X-

 

Posted on Martie 1, 2010, in dedicatii, imagini and tagged , , . Bookmark the permalink. 56 comentarii.

  1. Si eu va multumesc.

  2. La fel iti doresc si tie.O primavara minunata cu mult soare si iubire!
    Iti multumesc.

  3. Multumim! La fel si tie!!!

  4. o primavara plina de bucurii si de iubire ! 🙂

  5. Draga Geanina,sunt onorata si tare bucuroasa!Iti multumesc si pentru cinste si pentru pupicii geaninosi! 🙂
    Vin acum sa vad!

  6. Draga Sakura,ne bucuram ca ai trecut pe la noi de martisor!
    Iti multumim,iar fetele te pupa cu drag! 🙂

  7. Iti multumesc mult Zefirule drag!Pentru urare si martisor.
    Il pun aici sa se vada!
    Martisor de la Zefir

  8. Draga Elisa,ce minunate cuvinte, o poezie as putea spune.
    Iti multumesc si-ti marturisesc ca m-ai emotionat cu mesajul tau minunat.
    As vrea sa fiu eu mesagera primaverii si a vestilor bune,ce mult mi-ar placea! 🙂
    Te imbratisez si eu cu mult drag si-ti urez o primavara minunata,de vis!

  9. Draga Corina,sunt bucuroasa ca primavara de aici cu martisoare,flori si muzica a adus bucurii in suflete.Multumesc si eu pentru urarile de bine si sper sa auzim doar vesti bune de la Bruxelles si,mai ales de aici din tara noastra.
    Mult succes,sanatate,bucurii,fericire!
    Cu drag,
    Gabi.

  10. Kevin,your Martisor from France is so special.Thank you!
    have a nice springtime!be happy and beloved!

  11. Si eu iti multumesc,strongvaleriana.
    Avem primavara in suflet si sper sa vina odata primavara!
    fara necazuri,catastrofe si tristete.

  12. Mihaela130,multumesc pentru vizita si gandul primavaratic.
    Ma bucur ca-ti place primavara de aici. 🙂

  13. un 1 martie foarte bun gabi si tie si fetelor
    🙂
    cu mult drag
    🙂

  14. Cu multa placeeeeeeeeeeeeere! 🙂

  15. Cu multa placere.
    P.S.Am votat. Sper ca n-am gresit. 🙂

  16. Tavi,iti multumesc pentru urare si martisorul muzical.Si pentru felicitarea frumoasa!
    O seara linistita!

  17. Mirela,asa e primavara care-mi place! 🙂
    Iti multumesc mult ca-ti place si tie primavara mea.Era cat pe ce sa mai adaug niste flori si pisici printre flori.Si caini si alte animalute!
    Poezia mi-a placut mult si am mai gasit poezii frumoase cu si despre primavara.
    O seara linistita!Le pupam pe Enya si Serafina! 🙂

  18. Si eu iti multumesc,Laura.
    Inca o data iti urez o primavara minunata si numai bucurii.
    Pisicile imi plac si mie mult.Am colectionat cateva poze cu pisici si flori si sper sa le prezint aici cat mai curand. 🙂

  19. Multumesc,Cristian!
    Si tie si Geaninei va doresc o primavara de vis!

  20. Orry,iti multumesc pentru urare si pentru vizita!
    La fel iti doresc si eu.

  21. Am pus mărţişorul la loc de cinste pe blog. Arată tare bine cu atâta culoare.

    Mulţumesc din suflet şi trimit pupici geaninoşi peste normă!

  22. DianaEmma,mi-a facut placere sa-ti daruiesc un martisor!

  23. Si eu iti multumesc,Mariana!
    O seara linistita!

  24. O primavara frumoasa Gabi si …La multi ani !

    http://yfrog.com/iymartisor2010j

  25. Multumesc draga mea 🙂 Cata bucurie sa ne stim impreuna atat de aproape si atat de departe totodata!Cata vibratie se transmite prin aceste mesaje mirifice de parca primavara insasi ni le picura in suflete.Tu esti o mesagera a ei,a primaverii asteptate .Te imbratisez si -ti doresc o primavara minunata,Gabi,draga Gabi 🙂

  26. Draga Gabi, iti multumesc frumos pentru gandurile frumoase, pentru martisoare si pentru cantec. Sunt minunate si mi-au umplut sufletul de bucuria inceputului de primavara. Sa ai parte numai de bucurii si fericire!

  27. Happy Martisor from France! 🙂

  28. … imagini ce contin intrinsec – zefir proaspat, ciripituri voioase, sursur de rauri, cateva acorduri de vivaldi …
    Ce bine e c-aveti atata primavara-n suflet !
    Multam ! 🙂

  29. Superbe mărţişoare ai tu aici! Îţi trimit şi eu un gând primăvăratic care să-ţi însenineze sufletul! 🙂

  30. multumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim 😀

  31. Gabi,de 1 Martie iti urez LA MULTI ANI!,ai un martisor muzical,o zi minunata 🙂

  32. Gabi, ce înflorire e la tine, ai dat gata primăvara, acum e obligată să vină, că prea frumos ai ilustrat-o aici…ghiocei, brândușe, flori de cireș și pisicuțe…absolut de vis. Soarele să vină, bucuria să ne împresoare, ca în versurile neuitatei Magda Isanos. O primăvara cu sănătate și împliniri!
    ……………………………………..
    E vestea ce-o murmura seara
    zefirul. Padurea o stie;
    Soseste de-acum Primavara,
    să bucure lumea pustie.

    Minunat!

  33. Multa fericire si multumesc mult. O primavara inflorita 🙂 Imi plac la nebunie pisicutele 🙂

  34. Un gând bun de Mărţişor!

  35. o primavara plina de flori si iubire iti doresc! 🙂

  36. Multumesc pentru martisor!

  37. multumesc, gabi! primavara frumoasa si tie!

  38. Cu multa placere,Mihaela.
    O primavara minunata si multa fericire!

  39. La fel iti doresc si eu,draga Elena.
    Acusi va trebui sa ies afara chiar daca aici nu e soare,a venit totusi PRIMAVARA! 🙂

  40. Multumesc, Gabi. O Primavara frumoasa iti doresc!!

  41. Iti multumesc frumos Gabi si iti doresc o primavara frumoasa cu mult Soare in suflet dar si pe-afara!

  42. Multumesc,Flavius!
    La fel si tie si tuturor!

  43. Si eu iti multumesc,draga CELLA!
    Binecuvantata sa fie pentru toti!

  44. O Primavara Frumoasa!

  45. Multumim pentru urare!La fel iti doresc si eu.

  46. Si eu multumesc.
    Am priceput acum care-i treaba cu pingul!Inseamna ca nu-s chiar asa de grea de cap! 🙂
    O primavara minunata!

  47. Sibilla,iti multumesc pentru urare!Asemeni si tie!Si sanatate maxima!

  48. Mulţumesc!
    Gabi
    Primăvară binecuvântată, ţie, nouă tuturor

  49. Multe flori, caldura sufleteasca si iubire cat cuprinde pentru primavara 2010.

  50. Mulţumim, ne-a sosit ping-ul! O primăvară frumoasă!

  51. Primăvară zâmbet, ţie, OM cu suflet rouă !!!

  1. Pingback: MĂRŢIŞOR «

  2. Pingback: Mărţişor 2010 « Elisa-gradina mea de vis

  3. Pingback: De 1 Martie « Gabriela Savitsky

  4. Pingback: Martisoare si felicitari virtuale primite de 1 Martie « Fresh Facts, Attitudes and Positive Vibes for You

Lasă un răspuns

