Edgar Ende(23 februarie 1901 – 27 decembrie 1965), pictor german suprarealist

Edgar Ende – Linie unendlich

Edgar Karl Alfons Ende(23 februarie, 1901 –  27 decembrie, 1965) pictor german suprarealist.In anii 1930, picturile lui au inceput sa atraga atentia criticii de arta, dar au fost apoi considerate „arta degenerata” de catre nazisti.Incepand din anul 1936, nazistii i-au interzis sa mai picteze sau sa-si expuna lucrarile.

Galerie de pictura Edgar Ende

Biografie si poze aici.

Tot in 23 februarie s-au nascut :

George Frederic Watts (23 februarie 1817 – 1 iulie 1904), pictor si sculptor englez.

Augustus Edwin Mulready (23 februarie 1844 – 15 martie 1904), pictor englez.

Kazimir Malevici (* 23 februarie 1878 – 15 mai 1935), pictor și desenator rus.

Posted on Februarie 23, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. Nu stiu de ce,dar parca cei mai multi de aici prefera suprarealistii.Sau poate ca stiu de ce:raspunsul l-ai dat chiar tu. 🙂

  2. Cred ca am mai spus… dar imi plac suprarealistii… sa le privesc neincetat lucrarile si sa descopar esenta lor…

  3. Stiu asta,Cristian.Poti sa iei poze oricand,si-asa nu sunt ale mele,eu doar le-am copiat si adunat intro galerie de pictura. 🙂

  4. Îmi plac suprarealiştii, nu mai este niciun secret… Dacă am să mai scriu vreun text din ape tulburi am să iau câteva fotografii de aici, de la tine…

  1. Pingback: George Frederic Watts (23 februarie 1817 – 1 iulie 1904), pictor si sculptor englez | my heart to your heart

  2. Pingback: Augustus Edwin Mulready (23 februarie 1844 – 15 martie 1904), pictor englez | my heart to your heart

  3. Pingback: Despre bărbaţi « Ioan Usca

Lasă un răspuns

