Jean Béraud (12 ianuarie 1849 – 4 octombrie 1935), pictor francez

Jean Béraud – Parisienne place de la Concorde

Jean Béraud (12 ianuarie 1849 în Sankt Petersburg – 4 octombrie, 1935 în Paris) a fost un pictor francez impresionist.

Tatal lui Béraud (care se numea tot Jean) a fost sculptor.

Jean Béraud,pictor francez (1849-1935)

Tot in 12 ianuarie s-au nascut:

José de Ribera (12 ianuarie 1591 – 2 septembrie 1652), pictor spaniol.

John Singer Sargent (12 ianuarie 1856 – 14 aprilie 1925), pictor american.

Posted on Ianuarie 12, 2010, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Si eu iti multumesc pentru cuvintele atat de frumoase.Intradevar, am muncit si inca mai muncesc si ma bucur sa stiu ca blogul meu place vizitatorilor.
    Optiune de cautare exista, am s-o mut sa se vada usor.
    Toate cele bune si tie!

  2. Iti multumesc pentru munca pe care o depui cu acest blog ! Te rog mult daca poti sa introduci o optiune de cautare, pentru ca ai atat de multe articole incat efectiv te pierzi in ele ! Toate cele bune !

  3. Mirela,la fel m-am gandit si eu.O cronica a vietii mondene si moda pariziana a acelor vremuri.
    Iti multumesc si ma bucur ca-ti place.
    Iertata fie-mi intarzierea raspunsului,incerc sa recuperez lipsa mea de aici.
    O seara frumoasa si voua!
    Pisicile dorm langa mine,bineinteles! 🙂

  4. Adevarata cronici de stil si moda ale vremii sale! Asa cum recvstele de azi vor fi marturii ale modelor care se schimba periodic, Jean Béraud face cronica modei pariziene a timpului sau! Ceea ce nu e putin lucru, hai sa recunoastem! Foate inspirat articol, e bine sa il cunoastem. O seara frumoasa alaturi de pisicutele tale dulci!

  5. Tavi,multumesc.Imi plac si mie toate,a fost o adevarata incantare pentru mine sa le cunosc si sa le adun intrun videoclip.
    O seara frumoasa!

  6. Cristian,mie-mi plac mai multe tablouri,cred ca-mi place si perioada cand oamenii luau trasura si mergeau la plimbare pe bulevardele si in parcurile pariziene.
    Si chiar la restaurant sau braserie.

  7. Mihaela,multumesc ca ai trecut pe aici.
    Nu te-am mai vazut de ceva vreme!
    O seara linistita!

  8. Gabi,superbe picturi,o zi minunata 🙂

  9. Tabloul cu trăsura pe bulevard mi-a plăcut foarte mult…

  10. Gabi, foarte frumoase aceste picturi :). O zi frumoasa iti doresc!

  1. Pingback: José de Ribera, Jean Béraud, John Singer Sargent, pictori nascuti in 2 ianuarie « my heart to your heart

Lasă un răspuns

