Cantec de Halloween

halloween

Mirela ne invita la dovleci si bomboane de Halloween.Iar eu va invit la dovleci,bostani de Halloween.

Cantec de Halloween (versiune instrumentala-John Carpenter)

Posted on Octombrie 31, 2009, in calendarul zilei, sarbatori, video and tagged . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. este cea mai frumoasa sarbatoare de toamna

  2. Important e ca s-a distrat cu prietenele ei,mi-ar placea sa vad si o poza cu costumatia. 🙂
    Azi am fost si noi pe la cimitir sa punem cateva lumanari si flori si ne-am bucurat ca a picat duminica ziua de 1 noiembrie fiindca seara nu era nebunia din alti ani.
    Voi veni sa vad raspunsul la leapsa …sunt curioasa. 🙂
    O seara linistita!

  3. S-a distrat, mulțumesc, dar pozele sunt puține, am făcut cu un telefon, suntem momentan fără aparat foto, l-am stricat eu și…uite-așa, așteptăm să n-il repare!
    Dar o să pun ceva.
    Acum am leapșa rezolvată!
    O duminică plăcută!

  4. Eu l-am facut cu Picasa 3 si l-am incarcat pe Youtube.
    Multumesc mult,ma simt un fel de artista. 🙂
    Prima poza am pus-o special pentru noi si pisicile noastre.Daca iti plac si alte poze,voi face un slideshow si de-acolo poti sa iei orice poza.
    Sper ca Enya s-a distrat bine la petrecerea de Halloween.Vin cat de repede pot la tine in vizita.
    O seara linistita!

  5. Dar are voie sa mearga la vreo petrecere in cartier?
    Noi mergem la cimitir de Ziua Mortilor.

  6. Uimitor, un colaj foarte sugestiv, pe care cred ca tu l-ai facut pe tube, nu-i asa? Foarte, foarte buna realizare, ai rabdare si talent, bravo Gabita! Imi place la nebunie prima poza, Enya mi-a sugerat s-o fur, asa ca voi proceda in consecinta. Abia acum am venit acasa, ma intorc rapid sa o fur! Zi buna!🙂

  7. ce ai cu ea okdoskokdokisoikok
    uite un site

  8. Pe Nataşa n-o las să ţină Halloween!

  1. Pingback: Halloween-ul românesc – 29-30 noiembrie

Lasă un răspuns

