Vi-l prezint pe Andrei Pavel

Arta nu este ceea ce vezi, ci ceea ce îi faci pe alţii să vadă. Edgar Degas

School__etching__point_sech_by_SfinxMagnum

Astazi va prezint un tanar artist:pictor,grafician,poet,realizator de emisiuni TV (Clipa de arta,Senso TV),Andrei Pavel,un tanar de 26 de ani  (3/3/1983- e de-o seama cu fiul meu cel mare) despre care cred ca vom auzi mai multe peste cativa ani.Am vizitat galeria lui de pictura si grafica cu lucrarile de inceput si am remarcat cu placere evolutia lui artistica.Mai multe aflati chiar de la tanarul artist din filmuletele lui de prezentare:„Începutul activităţii artistice şi primele desene„.
Acum e doar o prezentare generala a artistului si lucrarilor lui,as vrea sa-l cunoastem atat ca grafician si pictor,cat si ca poet si realizator de emisiuni.

Posted on August 1, 2009, in arta, cultura, imagini and tagged , . Bookmark the permalink. 22 comentarii.

  1. Sper ca ai dormit astazi.
    Bine,asa am sa fac.Nu stiu cand va fi data viitoare,dar te anunt.Mai vorbim! 🙂

  2. azi nu.. o sa dorm🙂

    si data viitoare anunta-ma si pe mine cand postezi ceva😛

  3. Mi-a placut si mie citatul foarte mult,de aceea l-am si postat aici! 🙂

  4. Degas are mare dreptate.

  5. E de bine atunci! 🙂
    Noapte buna!Sper ca nu faci iar o noapte alba!
    Eu pic de somn.

  6. conjuncturi favorabile🙂

  7. Atunci ma bucur ca v-ati cunoscut! 🙂

  8. m-a vizitat inca de la inceput aproape😛

  9. Asa e,Cristian!Cand ai timp,viziteaza-l si tu,sunt sigura ca iti va face placere sa va cunoasteti ca intre poeti,artisti!

  10. Am citit in blogul tau.ma intreb cum de reusesti?Cum rezisti?Mai ai timp si de altceva?

  11. Mai mult decât interesant…

  12. fac destule🙂

  13. Nici ziua?Nu crezi ca-ti face rau la sanatate?oare ce faci de nu ai timp sa te odihnesti deloc?
    Gata acum.Am plecat! 🙂

  14. nici ziua🙂
    doar din cand in cand… egreu sa te opresti din ce fac eu🙂

  15. Si eu am ceva de facut acum in bucatarie. 🙂
    Canicula asta mi-a dereglat bioritmul,asa cred.
    Sper ca macar ziua te odihnesti!

  16. am treaba deci…. dorm altadata🙂

  17. Nu e nici o graba.Sper sa-ti placa melodia,daca nu,poate imi recomanzi alta!
    Eu zic ca ar trebui sa dormi putin. 🙂

  18. am boxele bagate pe laptopul care merge in dreapta, dar maine [mai tarziu, ca nu dorm…] o sa ciulesc urechile😀

  19. Cu multa placere!Abia astept continuarea! 🙂
    Iti place melodia?

  20. se pare ca da😀
    multumesc frumos >:D<

  21. Deja ai vazut prezentarea facuta de mine? 🙂

  22. deci am ramas fara cuvinte….

Lasă un răspuns

