Nota 10 pentru Nadia

 

Va amintiti acea zi de 18 iulie 1976 cand  Nadia Comăneci a luat nota 10, prima   nota de 10 din istoria Jocurilor Olimpice?Eu imi amintesc ca stateam in fata  televizorului impreuna cu parintii si surorile mele ca tare ne placea sa le vedem pe gimnastele noastre,cred ca  erau cele mai frumoase momente din acei ani.La un moment dat,am observat ca arbitrele sunt cam agitate si nota intarzia sa fie afisata.Nu intelegeam ce se intampla,apoi am vazut:1,00.

Jocurile Olimpice de vară din 1976,Montreal,Canada. Nadia Comăneci, gimnasta de 14 ani, a obţinut şapte note de 10, pentru prima dată în istoria gimnasticii mondiale când nota 10 a fost acordată unui gimnast. Din cele 4 medalii de aur ale României, 3 au fost obţinute de Nadia Comăneci.

Gina isi aminteste cum a fost atunci:”Doamne, eram la mare!
Litoralul vuia!
Toti oamenii cantau!
A fost superb!”

Tavi isi aminteste si el:”… ce sarbatoare a fost atunci,eram la Iasi,la  examene…”

Posted on Iulie 18, 2009, in calendarul zilei, evenimente, video and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Multumesc Gabi🙂. O saptamana frumoasa si tie si mai „racoroasa”.

  2. Cu placere.Draga Mihaela,esti inca foarte tanara si-ti doresc sa fii fericita!
    O saptamana cat se poate de frumoasa!vad ca mi te-ai adresat cu dvs….sa nu se mai intample,te rog!

  3. Sarumana🙂. Asa tanara nu mai sunt Gabi, am 32 ani… o asemenea performanta cred ca nu se va mai atinge. O zii frumoasa si dvs.

  4. Mihaela,bine ai venit pe aici!
    Ce tanara esti!Pot sa spun ca esti copilul meu.Atunci aveam 19 ani…Ce trec anii!!
    Poate se va naste sau poate s-a nascut deja.Vom vedea cand va sosi timpul.
    O zi minunata!

  5. Gabi, nici nu eram nascuta atunci🙂. Oare se va mai naste o a doua Nadia Comaneci?

  6. Cred ca aveai vreo 10-11 ani,nu-i asa? 🙂

  7. Ce zi a fost atunci!!! Eram mai mic, dar tot ţin minte momentele acelea…

  1. Pingback: Nadia Comăneci implineste azi 50 de ani.La multi ani, Nadia! « my heart to your heart

Lasă un răspuns

