Marc Chagall(Марк Шагал),un pictor modern

Marc Chagall. The WindowMarc Chagall. View from a Window. Vitebsk.Marc Chagall. Window in the Country.Marc Chagall. Window. Vitebsk.Marc Chagall. Bella and Ida by the Window.Marc Chagall. Window in Artist's Studio.Marc Chagall. View at Peira-Cava.Marc Chagall. LunariaMarc Chagall. Paris through the Window.Marc Chagall. Window over a Garden.Marc Chagall. Interior with Flowers.

Marc Chagall

Marc Chagall

 


Marc Chagall (7 iulie 1887, Vitebsk/Belarus – 28 martie 1985, Saint-Paul-de-Vence/Franţa), pictor modern cu un stil personal, caracterizat de puternica sa individualitate. Universul viziunilor sale poetice, care stă sub semnul fanteziei şi al melancoliei, este strâns legat de cultura ebraică. Ea reprezintă o temă care revine permanent în creaţia sa, la fel ca şi oraşul provincial bielorus Vitebsk, în care artistul şi-a petrecut copilăria.

 

 

Am ales pictura, căci îmi era la fel de vitală ca aerul. Mi s-a părut o fereastră prin care pot să-mi găsesc scăparea întro altă lume.

Sursa poze.

Posted on Iulie 7, 2009, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. Un pictor care m-a cucerit, mai ales cu picturile din Paris!
    Va multumesc.

  2. imi place mult cum a pictat,dincolo de temele sale ,a avut o paleta optimista,de neuitat ,dominantele sale de -albastru=…..si un stil frumos…parea mea ,va multumesc

  3. Multumesc mult pentru vizita si mesaj.
    Voi cauta picturile ca sa le expun in galerie.
    Sunt asa de multe picturi frumoase si e destul de dificil sa le selectez pe cele mai frumoase.

  4. Il ador pe Chagall…iar selectiile pe care le-ai facut sunt absolut minunate! felicitari! Ai mai putea s aadaugi la galera Iubire si Traum der Liebenden 🙂

  5. Si mie mi s-au parut foarte interesante de aceea am si facut o galerie cu picturile astea.N-am putut da la o parte nici macar un tablou,toate mi-au placut foarte mult. 🙂

  6. Interesante tablouri cu vederi prin ferestre… n-am mai vazut pana acum o perspectiva artistica atat de interesanta.

  7. Bine ai revenit,Cristian!Si mie mi-a fost dor de vizitele si mesajele tale.
    Bineinteles si de scrierile tale!
    Te voi vizita mai tarziu sa vad ce povesti ne-ai adus!
    Iti multumesc mult! 🙂

  8. Bine te-m regăsit, Gabi! Mi-a fost dor de postările tale în săptămâna care a trecut…

Lasă un răspuns

