Frida Kahlo,pictoriţă mexicană (1907-1954)

Frida Kahlo. The Two Fridas.

Frida Kahlo – The Two Fridas, 1939

Frida Kahlo (6 iulie 1907, Coyoacán, Mexic – 13 iulie 1954) a fost o pictoriţă care ocupă un loc central în arta picturală mexicană. Opera Fridei Kahlo, extrem de originală, poate fi situată la confluenţa mai multor curente: simbolism, realism, suprarealism, expresionism, prezentând şi puternice influenţe ale artei indigenilor din Mexic. Temele sale predilecte au fost autoportretele şi durerea care a însoţit-o de a lungul întregii sale vieţi.

Frida Kahlo - What the Water Gave Me.

Frida Kahlo – What the Water Gave Me.

Frida Kahlo - The Broken Column.

Frida Kahlo – The Broken Column.

Frida Kahlo - Self-Portrait with the Portrait of Doctor Farill.

Frida Kahlo – Self-Portrait with the Portrait of Doctor Farill.

Frida Kahlo. Without Hope.

Frida Kahlo – Without Hope.

Frida Kahlo - The Love Embrace of the Universe, the Earth (Mexico), Diego, Me, and Senor Xolotl.

Frida Kahlo – The Love Embrace of the Universe, the Earth (Mexico), Diego, Me, and Senor Xolotl.

Sursa poze.


Frida Kahlo (6 iulie 1907 – 13 iulie 1954), pictoriţă mexicană

Posted on Iulie 6, 2009, in arta, calendarul zilei, cultura, imagini and tagged , , . Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. Si mie imi plac picturile ei.

  2. Foarte frumoase lucrarile! Îmi plac !

  3. Poate ca nici eu n-as fi inteles unele tablouri,dar cand am vazut pictura cu apa din cada,mi-am pus mai multe intrebari si am recitit biografia ei.
    Atunci am inteles destul de multe,insa nu chiar totul.

  4. Are un mod deosebit de a-si exprima sentimentele… pacat ca nu putem sa le intelegem mai mult decat putem printr-un simplu tablou.

  5. Imi plac si mie picturile acestei artiste a carei viata a fost un sir de suferinte,dar si multa iubire si fericire.

  6. vintagedresser

    sunt îndrăgostită de lucrările fridei pana în măduva oaselor

  1. Pingback: Diego Rivera(8 decembrie 1886 – 24 noiembrie 1957), pictor muralist mexican(1886-1957) « Supravietuitor's Blog

  2. Pingback: Pictorita poloneza, Olga Boznańska (1865-1940) « my heart to your heart

  3. Pingback: Diego Rivera,pictor muralist mexican(1886-1957) « my heart to your heart

Lasă un răspuns

