Poze si filmulete de la “Danube Tour by Bike 2009”

Video

Video

Tot Albumul.

Posted on Iunie 30, 2009, in evenimente, imagini, mediu, video and tagged , , , . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. Fain de tot.Obositor,dar a meritat. 🙂

  2. Si bine faci.Mersul pe bicicleta e foarte sanatos.
    Mi-ar fi placut sa achizitionez si eu o bicicleta in tinerete,poate as fi fost mai sanatoasa.

  3. Hotarat lucru, o sa-mi achizitionez si eu o bicicleta ! 🙂

  4. Multumesc,boier Moflea . 🙂

  5. Cu placere si revin pe blogul dvs cu cea mai mare placere chear daca nu prea comentez

  6. Sunt frumoase,intradevar.In album nu sunt chiar toate pozele,doar cele care i s-au parut mai reusite.
    Multumesc pentru vizita!

  7. Radu,ma bucur ca ai avut rabdare sa te uiti la tot albumul.
    La intrebarea ta nu stiu raspunsul,dar iti pot da niste adrese de unde te poti informa.Ce stiu de la fiul meu e ca s-a inscris intrun grup de ciclisti (nu cunostea pe nimeni) si au facut mai multe drumuri pe distante destul de lungi.Trebuie sa intri in legatura cu ei:
    FEDERATIA BICICLISTILOR DIN ROMANIA (FBR)
    str. Levantica nr. 37 sect.3 031401 Bucuresti
    tel. 021-3159811, 0722-736694, 0744-576836
    E-mail: contact@biciclisti. ro Web: http://www.biciclisti. ro
    geobatesaua@yahoo.com
    http://www.batesaua.ro
    http://ec.europa.eu/romania/news/danube_tour_by_bike_2009_ro.htm

    Pe site-ul asta scrie mai multe despre turul de-alungul Dunarii.
    http://www.danubebybike.eu/

    Succes!

  8. Boier Moflea,n-am fost,nu prea merg nicaieri….nici macar nu stiu sa merg cu bicicleta.Pozele le-a facut fiul meu,cred ca si filmuletele.Inca nu ne-am intalnit ca sa povesteasca mai multe ,stiu doar ca a fost greu ,dar minunat!
    Multumesc pentru vizita!

  9. Foarte tare! FRUMOASE POZE

  10. super fain gabi🙂 m-am uitat la tot albumul.
    la anu cand va fi? sincer ca si io vreau sa particip :d

  11. Ati fost si dvs acolo? pozele de cine sunt facute?

Lasă un răspuns

