Azi e ziua baiatului meu cel mic

lilac

Acum 22 de ani,ziua de 3 mai a picat tot intro duminica ca si acum.Tin minte pentru ca duminica, 3 mai 1987,aproape de miezul noptii a venit pe lume baiatul meu cel mic.
Durerile facerii ma apucasera inca din seara zilei de 2 mai si imi doream sa pot rezista pana luni cand eram programata la operatie de cezariana.Medicul imi recomandase ca cezariana e indicata deoarece exista riscul ca fatul sa sufere la nastere (primul copil se nascuse foarte greu,medicii fiind nevoiti sa foloseasca forcepsul).
In acea duminica de 3 mai am suportat durerile destul de bine,eram bucuroasa ca ma pot misca si amintirile de la prima nastere imi dadeau puterea de a rezista.Dupa masa am avut chiar si musafiri,niste prieteni cu copilasul lor.Nu stiu cum au reusit,dar m-au convins sa merg la maternitate.Bagajele mele erau pregatite deja…am urcat in masina lor si am plecat la spital cu baietelul meu cel mare si sotul meu.Ajunsi acolo,mi-am luat ramas-bun de la copilasul meu pe al carui chip se vedea ingrijorarea,l-am incurajat spunandu-i ca voi lipsi doar cateva zile si vom veni acasa doi,cu un fratior sau surioara.
La cateva ore de la internare,dupa ce am fost ajutata si pregatita sa nasc,am adus pe lume un baietel de 4 kilograme a carui voce puternica m-a bucurat foarte mult,semn ca totul e bine si copilasul meu nu a avut de suferit.

chocolate cake
Baiatul meu cel mic (are 1,87 m inaltime) implineste astazi 22 de ani.La multi ani,Adi!Sa ai parte de tot binele din lume,sa fii sanatos,fericit!Ii multumesc LUI Dumnezeu ca mi-a dat doi copii sanatosi si buni,ii multumesc ca ii ocroteste si-L rog sa aiba grija de ei,sa ii fereasca de rau…pe toti oamenii sa ii fereasca de rau!

Parca din ce in ce mai des imi aduc aminte de intamplari de demult despre care am scris si aici,pot sa spun ca uneori mi se deruleaza in minte filmele acelor intamplari…sa fie adevarat ce se spune ca omul cand imbatraneste si se apropie de ultima calatorie,retraieste momente din viata lui?

Bine ca fiul meu cel mic nu citeste ce scriu aici ca m-as trezi cu observatii si critici din partea lui.Dar cum sa nu scriu ca zi e ziua fiului meu cel mic?

Stiti ce zi mai este astazi?Ziua Mondială a Libertăţii Presei.

Posted on Mai 3, 2009, in aniversari, calendarul zilei, povesti adevarate and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 26 comentarii.

  1. Draga Ileana,in primul rand iti multumesc pentru cuvintele frumoase.imi doresc ce e mai bine pentru copiii mei si pentru toti copiii si sper sa devin si eu bunica intro buna zi.
    Tot binrlr din lume si tie si familia ta.Imi pare rau ca ai probleme de sanatate si sper ca rezultatul RMN-ului sa fie bun.Poate ca primesti un tratament care sa-ti ajute sa te simti mai bine si scapi de tumoare.
    Am fost si eu plecata cateva zile si de aceea raspund cu intarziere.
    cand te simti singura,poti sa treci pe aici si-ti voi raspunde.Stiu cum e cand te simti singur desi ai familie,fiecare trecem prin astfel de momente.Poate ca e mai bine cum procedeaza familia ta,plansul prea mult nu face bine nimanui.
    Poate ca te vei simti mai bine la tara,acolo se gasesc multe de facut si ai ocazia sa vorbesti cu oamenii,prca-s mai prietenos cei de la tara.
    Multa sanatate si sper ca vei fi mai optimista dupa zilele petrecute la tara.
    Gabi.

  2. Botis Ileana

    Draga Gabi ma bucur foarte mult ptr.tine ca ai asa copii minunati,sa dea Dzeu sa ajungi soacra si bunica asa ca mine ,numai ca tu vreau sa devii o bunica fericita,i-ti cam tirziu,ti-am spus ca ma simteam c-am rau ,ai mei m-au dus totusi in spital,azi sunt iarasi acasa tot azi am primit trimitere ptr.a-mi repeta RMN-ul,maine am sa ma programez,am sa-ti scriu pe ce data va fi ziua”sperantei”s-au a”disperarii”din cauza tumorii.Acuma sunt la fica mea pina miercuri dupa aia plec la mine la tara si nu voi putea conversa cu tine,dar cind revin la oras iti scriu ptr.ca sunt f.singura,ai mei c-am evita sa vorbeasca cu mine ptr.ca eu imediat pling asa ca ma lasa in pace. Sanatate si numai bine. Ileana B.

  3. Multumesc mult pentru urare.
    Niciodata nu e prea tarziu sa spui un La multi ani!

  4. La mulţi ani!

    Deşi, cu întârziere…

  5. Draga Pescarusule,chiar acum ii raspundeam Ilenei cand am vazut mesajul tau . 🙂
    Iti multumesc mult pentru urarile de bine si de La multi ani,aniversarile copiilor nostri ne reamintesc momentele venirii lor pe lume si cele mai frumoase clipe .De aceea am si scris aici cu bucurie si putina amaraciune la gandul ca anii trec cat ai clipi.
    Iti multumesc pentru picturi,imi plac amandoua,dar aleg florile.Am pregatit si eu o galerie de pictura a unui pictor peisagist american.Asa de frumoase sunt lucrarile lui,pot sa spun ca par fotografii.
    Maine voi posta galeria,inca nu am „aranjat” picturile.
    Iti multumesc pentru vizita si noapte buna!

  6. Draga Ileana,iti multumesc pentru gandurile de bine si urarea de La multi ani.Le doresc copiilor mei si tuturor copiilor tot binele si ma rog sa fie feriti de rau,de boala!
    Iti doresc si tie sanatate si numai bine!
    Gabi.

  7. Iti bat si eu in fereastra ta atat de luminoasa, draga Gabi, cu o urare de dubla felicitare, desi am pasit de o ora si ceva, in ziua urmatoare 🙂
    LA MULTI ANI mezinului tau cu o varsta atat de frumoasa, LA MULTI ANI, tie , mamico de doi fii, falnici ca brazii!
    Te invit sa-ti alegi cate o pictura care sa te reprezinte din creatia pictorului Constantin Piliuta, expuse in salonul meu.
    Am dat un tur rapid prin galeria de pictura si iata ce am ales, sper sa-ti placa:
    http://www.piliuta.ro/Poze%20Mari%20Lucrari/Angela%20Tomaselli-Inger.htm
    http://www.piliuta.ro/Poze%20Mari%20Lucrari/ion%20Mandru.htm
    O noapte linistita, multa sanatate si liniste sufleteasca!

  8. Botis Ileana

    Draga Gabi vin si eu s-ai urez baiatului tau” la multi ani „si tot ce isi doreste in viata sa i se inplineasca sa aiba in viata parte numai de bine,raul sa-l ocoleasca ca tu sa te poti bucura de fericirea lui,sa te faca sa uiti tot raul din lumea asta. LA MULTI ANI Ileana

  9. Mihaela,si tie iti multumesc pentru urari!Sunt o mama cu doi baieti,deci o viitoare soacra mare. 🙂
    Le doresc tuturor numai bine,mai ales sanatate si multa iubire!
    O seara linistita si o saptamana mai buna!

  10. Draga Elisa,ma bucur ca esti mai bine si ai trecut pe aici.Iti multumesc pentru urarile de La multi ani,fiul meu cel mic se pregateste chiar acum sa iasa in oras la o pizza cu prietenii lui.
    Am aflat si despre Ziua mamai din Spania,acusi voi trece pe la Laura sa aflu mai multe.
    Te imbratisez si eu si inteleg ce greu iti este cu copiii asa departe de tine!
    Cat priveste amintirile…refuz sa ma gandesc la cele neplacute,imi amintesc cu duiosie de momentele frumoase.
    Multa sanatate si voi trece pe la tine sa mai iau o gura de aer inmiresmat de liliacul inflorit…pana nu se ofileste.

  11. La multi ani baiatului !! Sa fie sanatos, fericit si sa aive numai realizari :).

  12. Iti multumesc,Floris!Sa avem parte cu totii de sanatate si bucurii si vom fi fericiti!
    Toate cele bune si tie si celor pe care-i iubesti!

  13. La Multi Ani fiului tau cel mic,Gabi draga!Sa traiasca sanatos si sa fie fericit! La multi ani si tie de ziua mamei(Laura stie…).Sa-ti traiasca si sa fie sanatosi c ei doi fii ai tai si sa te bucuri de viata si implinirile lor!Sigur ca tu esti de doua ori mai ingrijorata,dar si mai fericita decat mine 🙂 Te imbratisez si petrecere frumoasa cu amintiri placute din copilaria fiilor tai!

  14. La multi ani ,cu multa santate si bucurii pentru amandoi.
    Sa va bucurati de fiecare clipa.Tu ca mama si Adi ca fiu. 🙂

  15. Te imbratisez si eu,Maria si-ti multumesc pentru urari.
    Ma bucur ca nu m-ai uitat si ai trecut pe aici.
    Toate cele bune si zile senine alaturi de ci dragi!

  16. Draga Laura,multumesc mult pentru urari.N-am stiut ca in Spania e Ziua mamei.Din nou aflu de la tine despre o sarbatoare frumoasa de la voi.
    Te voi vizita sa vad ce ai mai vizitat,despre ce sarbatori ai scris si ce poze ai mai facut! 🙂
    O duminica frumoasa cu mult soare.La multi ani tuturor mamelor!
    P.S.vad ca a aparut mesajul tau de trei ori.Am sa las doar unul,bine?

  17. Iti multumesc,Cristian pentru urarile de bine si La multi ani!
    Cred ca nu se supara pe mine pentru ca habar n-are ce scriu aici si eu n-am de gand sa-i spun! 🙂
    Nu puteam sa nu vorbesc despre el tocmai de ziua lui.Mi se pare interesant ca 3 mai 1987 si 3 mai 2009 au picat intro zi de duminica.
    Se zice ca cei nascuti duminica sunt norocosi.Cand era micgasea tot felul de lucruri,uneori si cand era cu mine prin oras.
    Amintiri frumoase de demult…

  18. Draga CELLA,multumesc,multumesc,multumesc!pentru urari si gandurile tale cu privire la mine.
    Cred ca am ramas cu astenia,stii,la mine e mai prelungita sau poate ca-s ingrijorata de ce vad in jurul meu.
    Voi cauta sa-ti urmez sfatul si sa las deoparte cele cateva ganduri negre pe care le mai am.
    Imi amintesc,CELLA!
    Sa fii iubita!

  19. Multumesc pentru urari,Schumi!Avem nevoie cu totii de sanatate!
    Ii doresc lui Stefanut sa se faca bine cat mai repede si sa fiti cu totii fericiti!

  20. Te imbratisez draga Gabi si va doresc multe bucurii si o zi perfecta.
    Pupici

  21. La mulñti ani, Adi! Si „La multi ani!” si tie draga Gabi, pentru ca azi in Spania e Ziua Mamei. O duminica minutata sa ai! 🙂

  22. LA MULŢI ANI! Gabi, să îţi trăiască, să fie sănătos, să guste viaţa din plin şi să aibă parte numai de fericire… Nu se poate supăra pe tine, pentru că era chiar imposibil să nu vorbeşte despre el într-o asemenea zi minunată… Încă o dată, LA MULŢI ANI din tot sufletul…

  23. doresc copiilor tăi tot ce-i mai bun şi LA MULŢI ANI celui „mic” 😆

    tu, în schimb, de la o vreme, mă îngrijorezi …
    constant, ai de-o vreme doar gînduri care mă pun pe gînduri … să zic aşa, blînd
    te rog foarte mult Gabi … încearcă cumva să găseşti, în tine şi de dragul tău, doar de dragul tău, calea … împacă-te cumva cu tine, ridică-te peste gîndurile doar negre pe care le ai … nu ştiu cum să-ţi spun, spaţiul ăsta mi se pare mult prea public, oricum nu-mi place ce faci să ţi se întîmple, caută în tine „ceva”-ul şi ridică-te deasupra, crede-mă, ai multă iubire, iubeşte-te … este calea, adevărul şi lumina … vino spre tine … te aştept 😆
    aminteşte-ţi, „non abiate paura !, … spolancare le porte !”

  24. La multi ani, ADI! Sa va dea Dumnezeu sanatate, fericire si tot binele din lume.

  25. Iti multumesc mult,Forevergreen!Toate cele bune si sanatate iti doresc si tie.
    O duminica cu mult soare!

  26. La Multi Ani, sa-ti traiasca baietii, sa te bucuri de ei!

Lasă un răspuns

