Alb liliac de munte

white-lilac-bloom

white-lilac-and-butterfly

Alb liliac de munte

de Veronica Porumbacu

Alb liliac de munte, am înflorit tîrziu,

dar nu-mi apun ca-n vale, miresmele devreme.

Asa am fost, asa as vrea sa fiu:

imaculatul crîng de noi poeme.

Alb liliac de munte …

Pe drum sa rupi un ram,

sa-l amirosi la tine în odaie –

ca seara, înc-o vreme, lînga geam,

sa mai doresti tîrzia mea vapaie.

 

Liliacul mov si primele emotii ale iubirii

Posted on Aprilie 30, 2009, in imagini, povesti and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Cred ca am o obsesie pentru liliac.Nu pot descrie ce simt cand vad si simt mirosul liliacului inflorit.Cred ca am mai vorbit despre asta si n-as vrea sa devin plictisitoare.
    Imi place mult si-mi pare rau ca o data ce e rupta,crenguta de liliac se ofileste destul de repede.
    Daca ai stii de cand am avut pregatita aceasta postare… 🙂
    Intradevar,azi a fost o zi frumoasa.

  2. O postare extrem de liniştitoare, într-o zi aşa de frumoasă…

  1. Pingback: Liliacul « my heart to your heart

  2. Pingback: “Cântec murmurat pentru vremea liliacului” « my heart to your heart

Lasă un răspuns

