Printesa Grace

Grace Kelly

Toate fetitele se viseaza printese, iar cand cresc putin mai mari viseaza ca intro buna zi va veni si printul frumos si viteaz calare pe un cal (nu conteaza culoarea calului).Daca visul fetitei se va implini sau nu, asta depinde de norocul fiecareia.

In adolescenta am avut ocazia sa vad multe poze cu printese si regine adevarate si am aflat povestile lor din revistele pe care le primea mama din Austria.Nici nu va puteti inchipui ce asteptate erau cele trei reviste nu numai de noi, dar si de catre prietenele noastre si ale mamei.Nu-mi amintesc acum titlurile revistelor, dar erau in genul revistei Femeia.Update:am aflat,„Das Neue Blatt”.

In fiecare numar al revistei erau articole si poze cu regina  Silvia a Suediei, fiica unui om de afaceri german de care s-a indragostit Gustav al Suediei.Multe articole erau cu Grace, printesa de Monaco casatorita cu Rainier, mama a trei copii:Caroline, cea mai mare (nascuta in aceeasi zi, luna si an cu mine), Albert si Stephanie.Ne-a impresionat foarte tare povestea trista a familiei regale de Monaco, mai ales moartea tragica a printesei Grace.

Grace Kelly s-a nascut in 12 noiembrie 1929 in Philadelphia. La varsta de 10 ani debuteaza in teatru, apoi se muta la New York, unde lucreaza ca model si intra la American Academy of Dramatic Arts.In timp ce filmau pe Riviera franceza, ea l-a intalnit pe Printul Rainier III de Monaco, iar intre ei s-a infiripat o poveste de dragoste ce a facut rapid inconjurul lumii.A urmat o nunta fastuoasa. In 1962 a anuntat ca va juca in Marnie, in regia lui Hitchock, dar a renuntat in scurt timp, si nu a mai jucat niciodata.
Grace Kelly a murit in 14 septembrie 1982, in urma unui atac de cord, in timp ce se afla la volan.

Trei generatii de printese

Posted on Noiembrie 12, 2008, in povesti and tagged , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. S-au dus,stiu. 😦
    Vremurile astea au si ele farmecul lor.Uite,de exemplu internetul,mai ales bloggeritul…imi place mult.

  2. vremurile acelea s-au dus! adu-ti aminte cu placere de ele, iar vremurile de acum, „fa-ti-le” cu placere!

  3. Daniela,multumesc.Chiar ieri am intrebat-o pe mama si mi-a spus.
    Ce vremuri frumoase erau atunci!Mi-e dor! 😦

  4. Se numea „Das neue Blatt”.

  5. Multumesc mult ca am reusit sa aduc zambete cu blogul meu.
    Tocmai de aceea incerc sa sa aduc aici cat mai multe povesti frumoase sau interesante,desi am zile cand mi-e tare greu.
    Inca o data iti multumesc,m-ai facut si pe mine sa zambesc! 🙂

  6. Felicitari pentru blog…te face sa zambesti si asta e cel mai important, nu? sa stii ca ai facut pe cineva sa zambeasca si sa uite pentru putin timp de probleme🙂

Lasă un răspuns

