Povestea curcubeului


Povestea curcubeului:A fost odată că niciodată,că de n-ar fi nu s-ar poveşti.

Cu mult timp în urmă, la începutul timpurilor,culorile lumii s-au certat. Fiecare dintre ele pretindea că era cea mai bună, cea mai frumoasă, cea mai importantă, cea mai folositoare, cea mai iubită.

Verdele spuse: „Uitați-va la iarbă, frunze şi copaci. În mod evident vedeți şi voi că sunt cea mai importantă culoare. Sunt culoarea vieții şi a speranței. Uitați-va în jur şi o să vedeți că sunt peste tot”.

Albastrul l-a întrerupt şi exclamă: „Gândiți-va la cer şi la mare. Apa stă la bază vieții şi fără mine nu ar există cerul albastru. Fără mine nu ar există nimic!”

Galbenul râse: „Eu sunt luminos şi cald, iar tu ești atât de serios. De fiecare data când te uiți la o narcisă galbenă sau la o floarea-soarelui zâmbești. Soarele, luna şi stelele sunt galbene, frumusețea mea este atât de evidenţa încât oricine mă vede rămâne uimit.”

Portocaliul începu să se laude: ” Eu sunt culoarea mâncărurilor sănătoase ce dau putere. Morcovul, portocală şi dovleacul au multe vitamine. Şi atunci când portocaliul umple cerul, la răsărit sau la apus, frumusețea mea este atât de evidenţa încât toți cei ce mă văd se opresc să mă privească cu admirație şi uimire.”

Posted on August 26, 2008, in imagini, povesti and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. N-am vazut niciodata un curcubeu dublu;n-am mai vazut un curcubeu de nu stiu cand.Doar in poze.
    Cum sa nu te uiti ca prostul cand vezi asemenea minunatie a naturii?
    weekend placut iti doresc!

  2. bestial curcubeu dublu, nu cu mult timp in urma am avut unul in gradina, stateam toti si ne uitam ca prostii la el, a fost prima oara cand am vazut asa ceva, nici nu credeam ca se poate

Lasă un răspuns

