„Ce fac alţi oameni iar eu nu fac?De ce anume nu sunt dependenta?(leapsa)

– Ce te legeni, codrule,
Fără ploaie, fără vânt,
Cu crengile la pământ?
– De ce nu m-aş legăna,
Dacă trece vremea mea!
Ziua scade, noaptea creşte
Şi frunzişul mi-l răreşte.
Bate vântul frunza-n dungă –
Cântăreţii mi-i alungă;
Bate vântul dintr-o parte –
Iarna-i ici, vara-i departe.
Şi de ce să nu mă plec,
Dacă păsările trec!
Peste vârf de rămurele
Trec în stoluri rândurele,
Ducând gândurile mele
Şi norocul meu cu ele.
Şi se duc pe rând, pe rând,
Zarea lumii-ntunecând,
Şi se duc ca clipele,
Scuturând aripele,
Şi mă lasă pustiit,
Vestejit şi amorţit
Şi cu doru-mi singurel,
De mă-ngân numaï cu el!

Am primit o leapsa de la Isabellelorelai (doua lepse am primit in total),a primit-o si ea la randul ei de la Elisa.”Ce fac alţi oameni iar eu nu fac? Adică de ce anume nu sunt eu dependenta?”

1.Ce fac alti oameni iar eu nu fac?La aceasta intrebare am destul de multe de spus.2.De ce anume nu sunt eu dependenta?…Aici e cam complicat pentru mine sa raspund pentru ca s-ar potrivi mai degraba „sunt dependenta” decat „nu sunt dependenta”.Sa raspund la prima parte a lepsei,mai bine.Ce nu fac eu ?Nu mint,nu insel,nu tradez,nu fac rau,nu ma imbrac la moda,nu merg la coafor,nici in restaurante,baruri,nu fac cura de slabire,nu fac plaja.Dar cred ca este firesc sa fie asa cand nu mai esti tanar ,nici sanatos si n-ai nici mijloace financiare,nu?La partea a doua a lepsei,la intrebarea „de ce anume nu sunt dependenta?”,raspunsul meu e urmatorul:sunt dependenta de tot ce exista:de familie,oameni,de fiecare fir de iarba si petala de floare,de razele soarelui si de picaturile de ploaie,de fiecare vietuitoare de pe pamant,vazduh si din ape,de adierea vantului si de fosnetul frunzisului,de soare,luna,stele,de tot ce se vede ,de taine si magie,de sunete,miresmele de toate felurile,de frumos si urat,de rau si bun.Sunt DEPENDENTA de tot ce exista !

Nu trimit leapsa mai departe,nu stiu cui s-o trimit.Prietenele mele virtuale au primit-o,iar prietenii din viata reala nu pot participa la lepse virtuale.

Update: trimit leapsa la Jamilla,fata frumoasa,desteapta,talentata si trista .Mai trimit leapsa si lui Cristian,un tanar care spune adevarul si care iubeste natura si oamenii.

Posted on Iulie 22, 2008, in povesti and tagged , , . Bookmark the permalink. 21 comentarii.

  1. Elisa,nu avem rude in Fagaras.E nunta unei prietene,colege al carei sot e din Fagaras,daca am retinut bine,numele mirelui e Maric.In 2 august e nunta fiicei unei prietene din copilarie al carei sot e tot din Fagaras,dar acum stau la Hunedoara.Il cunosc si eu,numele de familie e Ducla.
    Copiii nostri au inceput sa se casatoreasca,dar o nunta e tare costisitoare.nu pricep cum de se fac atatea nunti destul de mari.La noi e moda ca nunta sa aiba si focuri de artificii.Le-am spus baietilor mei ca daca se casatoresc sa nu faca nunti mari,dar daca au cu ce si-si doresc,atunci nu am ce comenta.
    Weekend placut!

  2. Gabi,inseamna ca aveti rude in Fagaras??Sau fiii tai au prieteni,colegi de scoala,asa ceva….E cam mare Fagarasul asta dar poate,din intamplare,poate ca-i stiu si eu pe fericitii ce-si unesc destinele,cine stie!!Le doresc casa de piatra si distractie placuta copilului tau!
    Nu,nu sterg,desi am pus o mare parte din ele,10 MB,parca,la Flickr,insa parca mai imi place sa le vad aici si asa mari.Vorbesc de cele din josul paginii.N-am mai pus de cand mi-a zis si Isabelle ca ii fug pozele din fata si stiu ca am probleme,ca nu pot asculta youtuburile nici la mine,nici la altii,dar nu stiu cum sa rezolv problema,ca fiul meu zice ca nu stie de bloguri,de astea si mai am prieteni tineri care-s in IT si nu stiu cu blogurile.Inveti doar daca folosesti.
    Cristian,multumesc frumos! 🙂
    Gabi,spor la treaba! 🙂

  3. Ai dreptate!Nu merge daca dai click de aici Elisa!Intra pe google si scrie:adevaruldepretutindeni….Iti va aparea adresa de blog..Acum sigur o sa mearga…PA!:)

  4. Cristian,daca ai la cine sa trimiti leapsa,foarte bine.Chiar daca nu inteleg nici ei ce este exact o leapsa,vor invata acum.La fel am patit si noi.Primeste si da mai departe dupa ce spui ce ai de spus!Toate cele bune din partea mea,Cristian!
    Inca sunt ocupata,dar imi voi face timp sa trec si pe la tine si Elisa sa vad ce mai povestiti .Pa!

  5. Elisa,acum am ajuns acasa si va raspund.Inca nu am timp sa ma ocup de blog si sa va vizitez,dar macar atat sa fac-sa va raspund.Sa nu stergi pozele ca sa putem intra mai usor la tine,poate ca a fost trafic mai mare pe internet cand am incercat eu. 🙂
    Elisa,o zi faina si tie.Am uitat ceva.maine merge fiul meu cel mare la o nunta in Fagaras.Si in 2 august vor merge baietii mei la o nunta in Fagaras! 🙂

  6. Cristian,dau clik pe tine si apare ..SERVER NOT FOUND…,de fiecare data.De ce?Scrie ,te rog,link carte blogul tau,ca-s curioasa…,ce vrei??Sunt femeie,hahaha.Multumes… si eu te pup. 🙂
    Gabi,iti doresc o zi faina! 🙂

  7. As trimite si eu la trei persoane…Insa cred ca isi vor prinde si ei urechile în legatura cu ce inseamna leapsa…:)) Mersi pentru explicatii, si pentru gandurile frumoase trimise ca de fiecare data spre mine.Aceleasi ganduri le trimit si eu spre sufletul tau.Bineinteles, ca nici Elisa nu scapa de mine…Pupici!:)

  8. Gabi,cateodata nici eu nu pot sa intru decat asteptand 10 minute ,pe bloguri de wordpress,dar la mine stiam ca se intra usor….Ma rog,nu stiu ce sa fac,ca daca as fi sigura ca din cauza pozelor de pe pagina principala,puse jos,le-as sterge,dar nu sunt sigura.De ex. la mine nu mai canta unele yourube-uri,iar altele da…,ce sa cred din asta,ca nu scrie nimic pe ele,c-ar fi fost retrase.
    Draga Gabi,cu batranetea ….las-o balta,ca suntem asa cum ne simtim.Eu nu ma mai uit in buletin demult,ca minte.hahahaha!Te pup si sper sa ma vizitezi si pe mine.Pa!

  9. Cristian,bine ca ti-a explicat Elisa care e treaba cu leapsa.Uite ca si eu am invatat ceva ce n-am stiut-ca trebuie s-o trimit la trei persoane.Acum n-am timp ,dar te voi vizita sa vad ce ai scris. 🙂
    Pa!

  10. Elisa,Gabi sunt,dar cand mi-am facut blog aici eram habarnista si nici cum n-am reusit cu Gabi,asa ca am facut cum scrie la instructiuni.Sunt batrana si eu nu numai tu. 🙂 🙂 🙂
    Baatrana si aiurita!Ma bucur ca-ti plac povestile si tie,acum sunt ocupata cu niste chestii si nu am timp de blog si nici de voi.
    Elisa,sa stii ca am mai incercat sa te vizitez,dar nu prea reusesc sa intru la tine.
    Sper ca maine sa vin cu alte povesti.
    Gabi.
    P.S.Imi plac florile tale foarte mult,imi place gradina ta si mai mult.

  11. lol,Cristian,asa-i…stai ca-ti explic acum.Ai primit intrebare pe o tematica anume,adica ce face lumea, ca obiceiuri si tu nu faci…,sau de ce anume tu nu esti dependent.De exemplu,lumea manaca ,iar tu nu (glumesc… 🙂 ).
    Nah,vei scrie un articol la tine pe blog in care te vei axa doar pe un obicei al altora care la tine n-are lipici,cum ar fi fumatul sau vei scrie in articol toate …NEmetehnele pe care le ai.La sfarsit alegi 3,sau mai multi prieteni carora le predai stafeta.Vezi sa nu ma alegi pe mine,ca eu am primit-o de la Oana(Blogul Oanei) si am predat-o Isabellei,care a predat-o Gabrielei(g1b2i3),care ti-a predat-o tie.Un fel de lantul slabiciunilor,doar cu multiplicarea verigilor,de fiecare data.Spor la…leapsa! 😉

  12. Elisa, spui:”o reactie de fisiune nucleara in lant,controlata si nu exploziva,stii cum e??Asa-i si leapsa!” Lasa-ma sa ma prind…ca la clasa I…..:) De exemplu, spui ceva si eu trimit mai departe altora?:) Interesting…:) Am primit leapsa…PA!!!

  13. Cristian,dar o reactie de fisiune nucleara in lant,controlata si nu exploziva,stii cum e??Asa-i si leapsa!
    Draga gib2i3,as vrea sa-ti spun pe nume ca mi-e tare greu cu acest cod…,sunt batrana,ce vrei??? 😉
    Imi plac povestile tale si o sa fii in blogroll la mine.Te pup. 🙂

  14. Cristian,nici eu nu stiu foarte multe despre leapsa.Am vazut pe -aici si am primit de la Isabellelorelai doua lepse,asa ca a trebuitsa vad despre ce este vorba.E foarte simplu,cum am inteles.Cineva spune ceva si da mai departe.E doar un joc.Daca nu vrei sa dai leapsa mai departe,nu e nici o suparare.
    Poate ai ceva de spus.
    Imi pare rau ca nu pot sa-ti dau mai multe informatii. 🙂

  15. Nu am inteles niciodata ce este inseamna de fapt leapsa….Mai multe informatii te rog..:))

  16. Cred ca ai observat,Isabellellorelai ca am gasit la cine sa trimit leapsa!Pe Jamilla o inteleg,am vrut si eu sa renunt de cateva ori la blog (of,of si iarasi of),dar m-am razgandit si vreau sa adun aici cat mai multe povesti frumoase pentru toti care iubesc povestile si pentru voi,prietenii mei virtuali.Acum sunt cam ocupata cu ale mele ,dar voi veni cu povesti noi. 🙂

  17. Cristian,multumesc pentru vizita si cuvintele frumoase.Natura este si a fost intotdeauna prietena noastra,iar padurea,copacii sunt fratii nostri.Iti trimit si tie leapsa,ce zici?Daca nu te intereseaza,nu-i nicio suparare. 🙂
    Pa!

  18. Păi şi ce dacă?😀 Lasă, să aibă, că nu strică😀 Acum ne-a dat ea nouă, să ne săturăm😀 😀 😀

  19. Padurea este locul unde ne refugiem cu totii atunci cand simtim ca zgomotul masinilor, al orasului in general ne tulbura fiinta…Natura este prietena noastra…Padurea respira in acelasi ritm ca si noi.S-o pretuim!:)PA!

  20. Isabellelorelai,bine ca mi-ai zis.Nu stiam cui s-o dau pentru ca data trecuta am fost refuzata si nu am prea multi prieteni,doar voi.Am vazut ca Sibilla primit leapsa de la Eliza,tu mi-ai trimis-o mie.Bine ca mi-ai zis.O trimit jamillei,sper sa nu refuze si ea.

  21. Ahaaaaaaaaaaaa, cum nu dai leapşa mai departe? Dă-i leapşa Jamillei, că a vrut să şteargă blogul. I-am dat şi eu, te rog dă-i şi tu.

Lasă un răspuns

