Dragoste fara cuvinte

De la inceput,familia a fost impotriva ca fata lor sa se intalneasca cu baiatul acela.Spuneau ca e in legatura cu traditia familiei si ca fata va avea de suferit pentru tot restul vietii daca va fi cu el.

Datorita presiunii familiei,cei doi se certau destul de des.Fata il iubea pe baiat foarte mult si il intreba uneori:”Cat de mare este dragostea ta fata de mine?”

Baiatul nu era asa de priceput la cuvinte,de aceea fata se supara destul de des pe el,mai ales ca la asta contribuia si presiunea din partea familiei.Cat despre baiat…acesta suferea in tacere.

Dupa un timp de cand erau impreuna,baiatul a terminat facultatea si a trebuit sa-si completeze studiile departe,in strainatate.Inainte de a pleca,el i-aspus fetei: „Nu ma pricep la cuvinte,dar tot ce stiu e ca te iubesc foarte mult.Daca imi permiti,vreau sa am grija de tine pentru tot restul vietii.Cat priveste familia ta,imi voi da silinta sa ii accept asa cum sunt.Vrei sa te casatoresti cu mine?”

Fata a acceptat si datorita insistentei baiatului,familia i-a dat fetei consimtamantul si au fost de acord cu casatoria.Astfel ca,inainte de plecarea baiatului in strainatate,cei doi s-au logodit.

Cei doi isi scriau des.Era foarte greu pentru amandoi sa stea despartiti,dar nu s-au gandit niciodata sa renunte.Isi trimiteau e-mailuri,vorbeau la telefon.

Intro zi,in timp ce fata mergea la serviciu,un sofer care a pierdut controlul masinii a lovit-o pe fata.Fata a cazut si n-a mai stiut nimic.Cand s-a trezit,i-a vazut pe parintistand langa patul ei.Atunci a realizat ca a fost grav ranita.Vazand-o pe mama ei plangand,a dorit s-o linisteasca ,dar nu putea sa vorbeasca,fata isi pierduse glasul…

Doctorii care au consultat-o au spus ca lovitura la cap a fost asa de puternica incat a cauzat pierderea vocii.Fata a fost tare daramata cand a aflat ca si-a pierdut vocea,dar n-a vrut sa-si arate disperarea in fata parintilor. A iesit din spital si s-a intors acasa.Totul parea la fel ca inainte de accident.In afara de soneria telefonului,ceea ce o facea sa simta ca un fier incins ii strapunge inima de cate ori suna. Fata nu dorea ca logodnicul ei sa afle despre necazul ei,nu voia sa fie o greutate pe umerii lui,de aceea i-a scris o scrisoare spunandu-i ca nu mai vrea sa astepte si sa termine cu telefoanele…tot ce i-a mai ramas fetei de facut a fost sa planga si sa planga…

Parintii ei s-au gandit sa se mute de acolo in speranta ca fata va uita totul si va fi fericita.

In noul mediu,fata a invatat limbajul semnelor si a inceput o viata noua spunandu-si in fiecare zi ca trebuie sa-si uite logodnicul. Intro zi,prietena ei a vizitat-o si i-a spus ca baiatul s-a intors acasa. Fata a rugat-o pe prietena ei sa nu-i spuna baiatului ce is-a intamplat.Din acea zi n-a mai auzit nimic despre el.

Trecuse un an de atunci,cand prietena ei a vizitat-o si i-a adus un plic cu o invitatie la nunta baiatului. Fata a tresarit,a deschis plicul ,a scos invitatia si…a vazut numele ei.

Tocmai cand se pregatea sa-si intrebe prietena despre ce este vorba,l-a vazut pe logodnicul ei stand in fata ei si,prin limbajul semnelor i-a spus ca i-a luat un an sa invete limbajul semnelor ca sa-i poata transmite ca n-a uitat de promisiunea facuta. Si ca vrea ca el sa fie vocea ei.I-a declarat ce mult o iubeste,apoi i-a pus din nou inelul pe deget.Atunci fata a zambit pentru fericita.

Posted on Mai 23, 2008, in povesti and tagged . Bookmark the permalink. 19 comentarii.

  1. I for all time emailed this website post page to all
    my contacts, as if like to read it next my friends will too.

  2. Dragostea adevarata e destul de rar intalnita,dar exista.Iubirea adevarata inseamna ca cei doi devin unul;simt la fel,sufera la fel,se bucura la fel.
    Adevaratii indragostiti se respecta si chiar daca se mai supara din cand in cand asta nu face decat sa le consolideze iubirea.
    Sa fii iubita!

  3. super frumoasa poveste:X
    dragostea adevarata este cea mai puternica:X cand iubesti nu mai tii cont de nimic..iubeste si vei fi iubit

  4. Baa Denis,da unde am scris ca e povestea mea?Stii sa citesti corect sau numai printre randuri?
    E o poveste pe care am tradus-o din limba engleza,poveste gasita pe net,un fel de Romeo si Julieta,daca asa-ti place tie.
    Mai bine invata sa scrii si sa citesti,daca te apuci sa critici pe altii!Thoamne

  5. Baa de unde ai copiato si pe asta :)):)):)) E ROMEO SI JULIETA :)):))):)):)) si vrei sa credem ca e povestea ta Thoamne

  6. Multumesc.la fel am simtit si eu cand am citit-o.

  7. asta m-o uns la inima:))

  8. Jocuri pentru voi.Eu habar n-am sa joc.
    http://www.friv.com/

  9. De cate ori e nevoie.Conteaza pe mine.

  10. Bineinteles ca am sa pun pe forum.Am citit si eu povestea trista si 😦

  11. Gabi, eu cred in povesti 🙂
    Multumim frumos suflet senin, noapte buna…ei, na…i-au m-au prins zorii :))
    dobro yutro drago,
    Sibilla

  12. Isabellelorelai,mi-a placut si mie tocmai pentru ca e o poveste inspirata din realitate spusa in cuvinte simple.
    Vor urma si alte povesti,doar sa-mi fac timp de ele.Acum e sfarsitul de saptamana si am musafiri.Mi-a venit baiatul cel mare acasa cu prietena lui.
    Isabellelorelai,inca odata iti multumesc pentru ca esti un om asa de bun .

  13. Jamilla,n-am mai fost in vizita la Tiberiu de ieri dimineata ,m-am uitat la sondaj si erai prima.Voi trecepe la el sa vad ce s-a mai intamplat si ce a nouutati mai aflu.Ma bucur ca iubesti si esti iubita.Si baiatul meu cel mare are o prietena.In seara asta au venit acasa de la Timisoara.El alucreaza si face masteratul,ea e studenta.E creata exact ca tine. 🙂
    Nu conteaza daca nu iesi pe primul loc.Important e ca esti o fata buna,desteapta si frumoasa care iubeste si e iubita.Mai vorbim.
    Pa.

  14. Sibilla,mai am povesti,dar trebuie sa-mi fac timp sa ma ocup de ele.E putin de lucru ,dar merita.Sunt asa de frumoase si cred ca toti tanjim dupa astfel de dragoste.Sunt romantice,povesti de iubire adevarate?
    Iti multumesc ca iti plac povestile.Tuturor va multumesc.

  15. Prea frumoasă şi povestea asta, Gabi. Prea frumoasă.

  16. o, sunt in drum spre tara, la tara la prietenul meu, gasii ceva net in drum, iti scriu un offtopic pe fuga: am concurenta serioasa, a facut suta de voturi in 2 zile, deic nu cred sa mai castig eu concursul 2😉 dar am ramas cu placerea competitie ;-))) muah, iti scriu mai multe duminica, atunci ma intorc. pup!!!

  17. Dragostea…🙂
    cand dincolo de cuvinte, intelegi si ceea ce nu este spus, dragostea face minuni, dragostea muta munti… dragostea🙂
    Am citit si inca vreau s-o mai citesc, si da, tanjesc dupa o astfel de dragoste… multumesc mult🙂
    o seara senina Gabi draga , pretuire suflet minunat,
    Sibilla

Lasă un răspuns

