Primavara,anotimpul iubirii

Chiar daca suntem la jumatatea lui aprilie,melodia de dragoste a lui Nicu Alifantis,Ploaie in luna lui marte, se potriveste foarte bine cu soarele bland al primaverii,ciripitul pasarelelor ,bazaitul unei ganganii,verdele crud al ierbii,pomii infloriti in culori de alb,galben si diferite nuante de roz,floricelele de toate culorile care se zaresc printre firele verzi ale ierbii si in parcuri si gradini.Dar mirosul florilor?Adierea blanda a vantului ni-l aduce in case si,mai ales in parcuri cand ne plimbam sau stam pe-o banca.Uneori se innoreaza si ploua marunt ,dar dupa o ploaie de primavara,totul devine mai frumos,verdele e mai verde,printre florile copacilor apar si frunzele.Am vazut si cuiburi de pasari,mai exact ciori.Nu ma deranjeaza,am vazut ca au si pui si-i ingrijesc.

Primavara e anotimpul reinvierii,al iubirii.Un cantec frumos pentru toti cei care iubesc primavara si sunt indragostiti.


Posted on Aprilie 13, 2008, in povesti and tagged , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Am fost si eu tanara si ma plimbam in parc cu el tinandu-ne de mana ,fericiti ca suntem impreuna.Acum,varsta(desi nu suntem chiar asa de batrani),grijile,gandurile,oboseala nu ne dau pace.In timpul liber,el se uita la televizor si doarme,iar eu scriu pe blog . 😦

  2. Nu poti sa nu observii indragostitii plimbandu-se prin parcuri primavara… Pe langa flori si verdeata, indragostitii sunt un alt element definitoriu al acestui anotimp 🙂

  3. Asta am urmarit sa transmit,asa cum ma pricep eu.Imi place primavara,as vrea sa simtim magia primaverii cand norii negri,furtuna si intunericul ne inspaimanta.

  4. frumoase ganduri….se simte zambetul primaverii in culori si simfonii blande si magice in relatarea ta, felicitari ;
    respecte,
    SIBILLA

Lasă un răspuns

