“Sa radem cu Stan…si Bran!”

Stan Laurel Arthur Stanley Jefferson (16 iunie 1890, Ulverston, Cumbria Anglia – 23 februarie 1965), cunoscut mai ales sub numele Stan Laurel, a fost un actor şi regizor, devenit celebru în cuplul de comici Stan şi Bran.
Abia în 1925 Laurel şi Hardy s-au întâlnit din nou, la studiourile lui Hal Roach. La acea vreme, Laurel regiza filme, iar Hardy era în distribuţia lor de aproape doi ani. Dintre aceste filme putem menţiona “Yes, Yes, Nanette” (1925), “Wandering Papas” (1926), scrise şi regizate de Stan Laurel, iar Babe Hardy era în distribuţie sub numele său adevărat, Oliver Hardy. În 1926 au început să joace împreună, însă nu ca o echipă. Unul din regizorii de la studiourile Hal Roach, Leo McCarey (regizor al mai multor filme extraordinare: “The bell of St. Mary’s” sau “Going My Way” a format un parteneriat cu cei doi comici geniali. Laurel şi Hardy au fost cât se poate de amuzanţi în filmul “Putting Pants on Phillip” (1927), film care i-a transformat pe cei doi în adevărate staruri. Au continuat să facă filme încă 20 de ani. Laurel şi Hardy sunt cunoscuţi ca formând una din cele mai longevive echipe de comici din toate timpurile. Ei au încetat să mai facă filme în 1950, dar Stan şi Oliver au făcut un tur al Angliei şi au apărut în multe spectacole timp de câţiva ani.

În 1960 i s-a înmânat un premiu Oscar special, pentru creativitatea sa în materie de comedie. Cinci ani mai târziu, Laurel a murit.
“Dacă plânge vreunul din voi la înmormântarea mea, nu mai vorbesc cu voi niciodată!”

 

Album foto Stan Laurel

Laurel And Hardy – Blotto (1930)

Posted on iunie 16, 2009, in calendarul zilei, cultura, imagini, video and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 100 comentarii.

  1. bigrafia lui jim norton in rolul stan laurel http://www.imdb.com/name/nm0636235/bio

  2. ACTORUL BRITANIC MIKE GOODENOUGH IN ROLUL OLIVER HARDY CITESTE DESPRE EL ITI APASATI PE http://www.mikegoodenough.moonfruit.com/

  3. Actorul Britanic Trevor Cooper in rolul BRAN sau Oliver Hardy osa vedeti filmele lui apasati pe http://www.aveleyman.com/ActorCredit.aspx?ActorID=3599

  4. Frumoasa actrita Dearbhla Molloy in rolul Ida Hardy sotia lui Oliver “Bran” Hardy in film care a jucat in filmul “STAN SI BRAN POVESTEA ADEVARATA” si vedeti filmele ei apasa http://www.aveleyman.com/ActorCredit.aspx?ActorID=30821

  5. Frumoasa actrita Dearbhla Molloy in rolul Ida Hardy sotia lui Oliver “Bran” Hardy in film care a jucat in filmul “STAN SI BRAN POVESTEA ADEVARATA” si vedeti filmele eihttp://www.aveleyman.com/ActorCredit.aspx?ActorID=30821

  6. Frumoasa actrita Lorelei King in rolul Lucille Laurel sotia lui Stan Laurel in film care a jucat in filmul “STAN SI BRAN POVESTEA ADEVARATA” si citeste biografia ei.http://www.loreleiking.com/

  7. buna,g1b2i3! vreau sa faci un dvd pentru filmul “STAN SI BRAN POVESTEA ADEVARATA “DVD PRET 15,3 LEI

  8. dan gabrieltanase

    gib2i3! apasa si ai invatat limba engleza la presa din anglia http://www.thisisgloucestershire.co.uk/Nik-Howden-plays-Splash-star-Eddie-Eagle-Edwards/story-18200621-detail/story.html#axzz2OXIRL6Mo despre nik howden alias stan laurel joaca in rolul eddie edwards in “EAGLE” intr un film biografic sau teatrul.

  9. mihai cezar berendei

    buna gabriela!Tu trebuie incerci nou blog pe data 14 martie despre filmul stan si bran povestea adevarata ( 2006) in regia jon sen ca sa scrie romani pe comentarii,te rog mult tot!

  10. Multumesc pentru informatiile interesante.

  11. Nu mai am rabdare sa ma uit la filme, insa daca as afla ca la televizor e un film cu Stan si Bran, m-as uita la film cu placere.

  12. Gabriela e numele meu.

  13. Nu am vazut filmul, nu prea ma uit la filme.

  14. Am dat click si am vazut poza.

  15. Multumesc, am vazut posterul si-l voi pune pe blog sa-l vada si altii.

  16. auzi,g1b2i3!Ati citit de mai jos!

  17. cind sint trist,ma uit la un film cu stan si bran,care imi umple sufletul de bucurie…

  18. dl.g1b2i3! Stan Laurel(Nik Howden) este urmasul lui Duncan MacLeod(Adrian Paul) sunt prieteni de munteani din Scotia mai apropiati acum 100 de ani,daca Stan Laurel(Nik Howden) va traia 122 de ani de acum este nemuritor.Hai sa zicem ca STAN LAUREL(HIGHLANDER) in film.

  19. mihai cezar berendei

    care numele tau real adevarat,domnule g1b2i3!

  20. mihai cezar berendei

    STAN 2006 TV
    ALSO KNOW AS:
    LAUREL AND HARDY TRUE STORY USA (dubble version)
    LAUREL ET HARDY HISTOIRE VRAIRE France
    STAN SI BRAN – POVESTEA ADEVARATA Romania
    LORBEEN UND HARDY WAHFE GESCHICHTE West Germany
    HISTORIA REAL Y LAUREL HARDY Spain
    LAUREL E HARDY HISTORIA VERDADEIRA Portugal
    LAURBAER OG HARDFOR SANDE HISTORIE Demnark
    LAGERBLAND OCH HARDIGA SANN HISTORIA Sweden

  21. g1b2i3 ai vazut filmul despre nik howden alias stan laurel s-a intors calatorie in timp joaca in rolul maurice l-a servit pe pictorul vincent van gogh intr-un reustaurant si maurice as salva pe van gogh ca sa nu moare pictorul de 37 ani fara impuscare in cap,iti corect!dar scrieti pe http://www.veziserialeonline.info/doctor-who/season/5/episode/10

  22. Nik Howden in personajul stan laurel joaca in rolul maurice este chelner care l-a servit pe pictorul vincent van gogh intr-un reustaurant scrieti pe http://www.veziserialeonline.info/doctor-who/season/5/episode/10

  23. mihai cezar berendei

    g1b2i3 am mai gasit un nou poza original lui oliver hardy daca sa scrieti pe http://www.hotflick.net/pictures/big/010BAH_Mike_Goodenough_001.html a jucat in filmul “BURTE AND HARE” 2010

  24. mihai cezar berendei

    g1b2i3! am gasit un nou poster “STAN SI BRAN – POVESTEA ADEVARATA” si scrieti pe http://www.amazon.co.uk/Stan-acclaimed-telling-greatest-time/dp/B008RZ0KDW/ref=pd_cp_d_h__0 as putea puneti pe site al tau dupa sa redem cu stan si bran poate sa scrieti titlul “STAN SI BRAN – POVESTEA ADEVARATA” alias “STAN” production 2006 BBC cu actori britanice sunt personaje in roluri Stan Laurel si Oliver Hardy

  25. Voi cauta pozele chiar acum!

  26. va multumesc, am sa le caut!

  27. apasati pe STAN LAUREL 2006

  28. o sa vedeti pozele nou in personajul stan laurel anul 2012.

  29. Multumesc pentru informatie.
    Am sa postez filmul aici.

  30. primul film lui Oliver Hardy este ”OUTWITTING DAD” sa zicem “STAN SI BRAN-SUNT TINERII” (1914) sypnosis; Un gras are grija de doua bebelusi,mamele lor s-au certat cu sotilor lor nu putea sa sperie de doi copil mici.Filmul acesta a fost Realizat
    de Arthur Hotaling si scriitorul este Frank Griffin
    Distributia:
    Oliver Hardy, Frances Ne Moyer,Billy Bowers poate sa scrieti pe siteuri :http://www.youtube.com/watch?v=Atjp7fgdqLM

  31. Nu pot scrie, nu am cont pe imdb.

  32. STAN LAUREL VA JUCA IN FILMUL ”OUTWITTING DAD” 1914 ALATURI DE OLIVER HARDY ,STAN LAUREL IN PERSONAJUL SAM SQUIRREL POATE SCRIETI SA PUNETI PE STAN LAUREL IN ”OUTWITTING DAD” IN DISTRIBUTIA STAN LAUREL … SAM SQUIRREL(UNCREDITED).SA SCRIETI PE:http://www.imdb.com/title/tt0003249/

  33. Nu va suparati, domnule g1b2i3! As vroiati sa scrieti pe stan laurel sa puneti si joace in personajul Sam Squirrel prietenul lui Reggie Kewp in ”OUTWITTING DAD” (1914) pe imdb care joaca si oliver hardy daca puteti sa scrieti Sam Squirrel (uncredited) prin joaca acest in rol posibil!v ati gandit!

  34. primul film seria (STAN SI BRAN) este “OUTWING DAD“ (1914) daca sunt mai tinerii stan si bran o sa vedeti filmul “STAN SI BRAN-SUNT TINERII” (1914) cu oliver hardy si stan laurel scrietii pe:http://www.youtube.com/watch?v=Atjp7fgdqLM

  35. Multumesc pentru informatie.

  36. g1b2i3, ultima data ca sa vad pe actorii nik howden si mike goodenough in rolul stan si bran pe dvd apare in 2012 pana sfarsitul anului,aveti solutie!

  37. mihai berendei

    stan laurel si oliver hardy faceau artenament al armatei in timpul filmarile deci “STAN SI BRAN LEGIONARII” si “STAN SI BRAN IN ARMATA” anii 1930 si 1945 in timpul al doilea razboi mondial urma sa traga asupra soldatii americani din corturi si frica legionarii francezilor lupta cu arabii dupa urcat prin tren se duc spre granita iran si irak cu pasapoartelor lor prefera lui regizorul hal roach si vorba lui.

  38. scrieti: http://www.imdb.com/title/tt2354395 intr-un film nou “SURPRISE” 2012 va fi premiera anul 2013 in romania cu actorul a jucat personajul oliver hardy din “STAN SI BRAN – POVESTEA ADEVARATA” iti joaca in rolul mike intr-o comedie romantica

  39. actorul in alias oliver hardy joaca in filmul nou se numeste “SURPRISE” 2012 in rolul mike scrieti pe:www.imdb.com/title/tt2354395

  40. g1b2i3,ai copiat posterul stan si bran povestea adevarata?

  41. Mai incerc, desi nu stiu exact unde trebuie sa scriu.

  42. mihai cezar berendei

    dl. g1b2i3,scrieti pe site: D:\Favoritele mele\Copy of edition 2012.jpg

  43. Multumesc pentru informatii, cred ca filmul va avea succes.

  44. Imediat voi intra pe site si sa apas sub numele berendei30.
    P.S.Nu am gasit numele berendei30.Nu stiu unde sa caut.

  45. actorul in personajul oliver hardy sau zis bran vor juca in filmul “surprise” (2012) va lansa in cateva lunii

  46. stan si bran povestea adevarata poster

    dl. g1b2i3,apasa pe site: D:\Favoritele mele\Copy of edition 2012.jpg

    un nou poster stan si bran

  47. D:\Favoritele mele\Copy of edition 2012.jpg

    poster din nou stan si bran

  48. stan si bran povestea adevarata poster

    dl. g1b2i3, trebuie sa apesi sub numele berendei30 un nou poster stan si bran

  49. nou poster completa “STAN SI BRAN – POVESTEA ADEVARATA ” (2006) este facut de mine scrietii:D:\Favoritele mele\Copy of edition 2012.jpg

  50. berendei mihai cezar

    g1b2i3? Acum suntem epoca cea moderna ati vazut film noul “STAN SI BRAN – POVESTEA ADEVARATA” este ultima data anul 2006 realizat de jon sen cu marile ecrane pe HD,3D,va puneti pe filme gratis o biografie.Am inteles, vada romanii acest film pe filme gratis!

  51. Nu l-am vazut inca.

  52. g1b2i3, ati vazut filmul “STAN SI BRAN – SUNT TINERII” (1914) si cum v-ati parut acest film.

  53. g1b2i3, vreau sa cautati cu doua actorii nik howden alias stan si mike goodenough alias bran pe internet explorer iti cautati si scrieti pe numele lor pe google ,nu stiu ce stiu despre ei biografiei si fotografii lor.

  54. Iti multumesc pentru informatii, Mihai Cezar.

  55. Stan Laurel venea cu Charlie Chaplin in statele unite ale americii cu vaporul titanic prima oara erau actorii britanici se duceau la studourile lor de film,Stan Laurel as putea n-a stiut sa joace in “Outwing Dag” (1914) cu Oliver Hardy ,dar n-a refuzat sa joace impreuna mai tinerii in “Outwing Dag” (1914) deci pana inainte de “the lucky dog” 1922,ai inteles g1b2i3?

  56. intru-un film foarte serioasa sunt mai tinerii stan si bran puteti vedea filmul “STAN SI BRAN-SUNT TINERII” (1914) scrietii pe:http://www.youtube.com/watch?v=Atjp7fgdqLM

  57. As vrea sa vad filmul pe TVR, insa sunt prea neinsemnata ca sa cer directorului televiziunii romane asa ceva.
    Imi pare rau, nu pot sa promit ce nu pot face.

  58. cautati sau scrieti pe subtritari romana puneti la filmul “stan si bran-povestea adevarata” (2006) nu ingeleg ce spune filmul.dar scrieti pe regielive.ro subtritari romana pe stan (2006)

  59. berendei mihai cezar

    Nu va suparati,g1b2i3!Acelasi actorii Nik howden si mike goodenough va deveni cel nou Stan si Bran!

  60. mihaiberendei@yahoo.com

    Mai,g1b2i3!Romanii nu au vazut filmul “STAN SI BRAN POVESTEA ADEVARATA” si mergeti la televiziunea romana, si ca sa discutati cu directorul al tvr, dar romanii o sa vada filmul pe TVR 1 sau 2.Iti,promiteti?

  61. Multumesc, am sa-l vad sa-i cunosc pe actori.

  62. cezar mihai berendei

    ashley brooke joaca rolul lucille hardy si dearbhla mooloy in rolul ida laurel
    neveste lui stan si bran in film

  63. Multumesc, am sa-l vizionez si eu!

  64. Multumesc pentru informatie.
    Postez filmul aici.

  65. STAN SI BRAN POVESTEA ADEVARATA (2006) realizat de jon sen e film nou intr-o drama-comedie are 59 de minute prin studioul BBC.am vazut filmul oricum despre viata reala lui stan laurel jucat de nik howden si oliver hardy supranumit bran jucat de mike goodenough dupa romanul lui neill braind,as putea sa stearga studioul BBC va inlocuit de MGM.scrieti:http://www.youtube.com/watch?v=w_HubxC-Ip8

  66. TAN SI BRAN-POVESTEA ADEVARATA (STAN)
    Statele Unite ale Americii,2006,Drama,color,59 minute
    Regizor:Jon Sen
    Scritor:Brand Neill
    Distributia:
    nik howden(stan laurel)
    mike goodenough(oliver hardy)
    ashley brooke(lucille laurel)
    martin marquez(hal roach)
    lorela king(batrana lucille laurel)
    dearbhla mooloy(ida hardy)
    jim norton(batranul stan laurel)
    trevor cooper(batranul oliver hardy)
    În cartea scrisa de neill brand inspirat biografiei a lui stan laurel(nik howden) si oliver hardy(mike goodenough) insasi ca stan laurel(jim norton) a venit intr-o vizita in casa lui oliver hardy(trevor cooper) in patul mortii lui oliver hardy ,credeti v-a invia? dar fara realizat de hal roach doar jon sen singurul regizor britanic a facut film intr-un biografia lui stan laurel a vrut premiera 6 iunie 2006 cu actorii britanici. actorii Stan Laurel(Nik Howden) si Oliver Hardy supranumit Bran(Mike Goodenough) s-au cunoscut prin platourile de filmare in primul lucrat împreuna la filmul “the lucky dog” (1921), aceasta a fost o asociere sansa si unor scandaluri nu a fost pana la 1927 atunci când ambele semnate separat contracte cu Hal Roach(Martin Marquez) studioul de film, care au început sa apara în pantaloni lungi film împreuna.Stan Laurel(Nik Howden) si Oliver Hardy(Mike Goodenough) supranumit bran a devenit oficial o echipa în anul urmator în filmul de scurt metraj mut,perechea a ramas cu studio Roach pana la 1952,dar ei sa joace in impreuna mai multe contracte filmele al serii anii 1921-1952 deasemenea ca stan laurel jucat de (nik howden&jim norton) si bran jucat de (mike goodenough&trevor cooper) .oamenii buni n-ati vazut filmul acesta? film exceptie intr-o drama-comedie are 59 de minute fara studioul BBC doar MGM scrieti:www.youtube.com/watch?v=w_HubxC-Ip8

  67. Buna, asta este un film facut de mine. Spuneti-mi ce credeti!!! http://www.youtube.com/watch?v=52RqJFVUlTw

  68. la fel ca ei nu va mai fii alti comedianti.au incercat multi stiti si voi dar nu au reusit

  69. O sa vedeti film biografic “STAN SI BRAN – POVESTEA ADEVARATA” (2006) regizor:Jon Sen Distributia:Nik Howden,Mike Goodenough,Jim Norton,Trevor Cooper,Lorelei King,Marton Marquez Povestea incepea Stan Laurel e ultima vizita lui Oliver Hardy scrieti pe http://www.laurelandhardycentral.com\stanbbc.html dupa romanul lui Neill Brand difuzarea 21 noiembrie 2011 ora 21:35 TVR 1 va fi locuit de alt film american

  70. Si eu ii consider cei mai tari.
    Duminica am avut surpriza sa-i vad pe TVR 1 intrun film, Stan si Bran toreadori.
    Am ras si mi-a facut bine. :)

  71. AU FOST SI VOR FII CEI MAI TARI!!!!!avand in vedere de ceea ce vedem azi putem spune ca sunt MAESTRI COMEDIEI!!!!!imi plac ft mult am mai multe DVD-uri cu ei!!!!!!!!!!!!SUNT BESTIALI!!!!!!

  72. Cred ca place tuturor indiferent de varsta.

  73. este cel mai distractiv serial

  74. Ne plac cu inocenta lor de copii mari.

  75. super sunt amuzanti imi plac foarte mult!!!

  76. Sper ca cineva sa te poata ajuta cu colectia.Eu nu am si nici nu cunosc pe cineva care sa aiba.
    Succes!

  77. cine imi poate da si mie colectia cu S&B pentru fiul meu?
    Multumesc anticipat!!!!!!!!!!!!

  78. Nu i-am mai vazut de multa vreme!
    Cred ca ar fi cazul sa ma uit la un filmulet ca sa mai uit de gandurile negre!
    Va multumesc mult!

  79. sunt deosebiti. imi aduc aminte cu placere de filmele lor . si acum imi place foarte mult Stan si Bran. chiar si copiilor mei . fiti sanatosi si binecuvantati de Domnul.

  80. Cred ca sunt cei mai simpatici comici ai omenirii,mai ales ca poantele lor sunt asa de copilaroase si dragute!

  81. pictor petre serban

    regizorul care intimplator la vazut pe stan la circ locul unde era angajat a avut o ideie geniala ,dupa parerea mea. de al cupla cu bran de la care a ramas capodopere jucate in film sau teatru….sicind le vedem la televizor ne umple sufletul de bucurie ….au ramas pentru eternitate

  82. Ma mir sa aud ca sunt copii carora le plac si rad la glumele celor doi comici de demult.
    Mie-mi plac si acum cu poantele lor prostesti.

  83. Al meu…ala mare Andrei (8 ani jumate)a ris de se tavalea pe jos…i-am pus STAN SI BRAN cind avea 7 ani(poate si mai inainte).Ala mic(Petru)…e adevarat nu a prins de la inceput care-i treaba(ba chiar fugea din camera cind Bran se lovea….)….dar acum se uita si ride si el……

  84. Poate ca si acum sunt filme vechi pe unele canale TV.Nu prea stiu despre programe si canale fiindca stau mai putin la televizor,in schimb imi ocup timpul cu bloggeritul. :)

  85. Ce amintiri placute… inainte mai dadeau la TV filme cu ei… deosebite. E un umor in starea ingenua care nu se mai gaseste astazi… cand umorul in mare parte deviaza.

  86. Mihaela,am descifrat misterul mesajului de la mine.Exista,dar de pe contul celuilalt blog al meu.
    Videoclipul de care am pomenit,nu l-am lasat acolo…m-am cam incurcat.

    http://www.trilulilu.ro/gabidra/f9ec15bb9997d3

  87. Gabi, am verificat, nu este nici la spam. Nu, acest circuit cuprinde mai multe tari, o sa fie putin obositor dar ii voi face fata :). Multumesc pentru urari si sa ne reauzim cu bine . Multa sanatate si o zii frumoasa!

  88. Credeam ca numai la Paris, “Mon Amour”,mergi. :)
    Nu a aparut nimic?azi noapte te-am vizitat si pe tine si pe Tavi si v-am lasat mesaje.Ti-am lasat si un video.Poate ca a ajuns la spam mesajul meu.Oricum ,voi trece si azi pe la tine.
    O zi minunata,mai ales ca urmeaza concediul si mai minunat!

  89. Da, plec maine seara-prin Europa :). O sa vizitez tot ce se poate vizita la Londra, Paris, Strasbourg, Frankfurt….si tot asa.
    Curios, nu mi-a aparut nimic pe blog.

  90. Mihaela mi-e dor de filme cu Stan si Bran,mi-e dor de copilarie cu alte cuvinte.
    Stiu ca pleci in concediu,nu tineam minte data.Te-am vizitat azi noapte si ti-am lasat un mesaj.Iti urez si aici concediu placut si astept cu nerabdare sa ne povestesti cum a fost si ce ai vizitat si,bineinteles,multe poze! :)

  91. Gabi, au fost si vor fi preferatii mei, ce mai radeam de cate ori ii vedeam la T.V.
    O zii frumoasa in continuare!! Cu stima Mihaela.

    P.S. De maine voi fii in concediu, voi lipsii trei saptamani de pe blog.

  92. La fel si eu…Radeam cu lacrimi.
    Acum nu prea-mi vine sa rad nici la copilariile lor.
    Ce vremuri traim! :(

  93. Draga Pescarusule,raspund cu intarziere mesajului tau si al celorlati si poate ca nu reusesc sa ma exprim prea bine (din motive de sanatate).Totusi incerc sa raspund.
    Stan si Bran,Charlie Chaplin si alti comici de altadata,cred ca nu prea sunt pe placul copiilor nostri.S-ar putea din cauza ca sunt prea maturi pentru varsta lor si li se par prea copilaroase si neghioabe scenele de umor …nu stiu,asa cred.
    Multumesc pentru vizita si urari,am avut o noapte destul de racoroasa dupa o zi caniculara care m-a dat gata. :)

  94. Eu cred ca sunt prea mici ca sa inteleaga umorul cu Stan si Bran.Poate ar trebui selectate secvente mai comice,ca sa spun asa.
    Mi-a venit acum in minte filmul cu Bran avand piciorul in ghips…am ras de mi-au dat lacrimile.
    Nici eu nu eram foarte mica cand am vazut filme cu ei,dar atunci erau alte vremuri.
    Oricum,copiii nostri au alte gusturi decat noi.
    Sa-ti traiasca copiii si sa va distrati bine in Paris!felicitari pentru ca-i inveti asa multe!
    P.S.Si intre baietii mei e 3 ani si patru luni diferenta.

  95. E, Stan şi Bran. Ce-am mai râs cu ei de fiecare dată… Şi acum îi urmăresc. Stan era preferatul meu…

  96. Eu inca nu i-am prezentat fiicei mele filmulete vesele cu Stan si Bran, care ne-au incantat copilaria si tineretea, dar cred ca in curand o voi face. Este un copil vesel, cu o curiozitate foarte treaza si ar putea fi cucerita de umorul situatiilor celor doi mari comici.
    Multumesc mult, Gabi, pentru aceasta evocare de suflet!
    O noapte cat mai racoroasa si odihnitoare!

  97. Le-am cumpărat copiilor mei niste filme cu Stan si Bran, dupa ce le povestisem câteva. Am fost curios dacă vor râde. Ei, bine, am avut o surpriză: nu i-a „prins”!Am fost dezamăgit. Apoi am comparat cu lucrurile la care se uită ei. Poate că sunt prea mici pentru alb-negru, pentru film mut, mi-am zis. Încă mă întreb. Menționez: copiii mei stau bine cu imaginația. Sunt fascinați de povestirile din copilăria mea. Știu despre comunism mai multe decât copii de liceu, cred (deși au aproape 5, respectiv 8 ani). Atunci?

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 214 other followers

