Cei mai frumosi ochi din lume

Update:pentru Diana,Megan Fox.

megan_fox_wallpaper_29

Ochii,numiti si oglinda sufletului sunt:caprui,fura inima oricui;verzi,niciodata sa nu-i crezi;albastri ca seninul,te imbata ca si vinul;ochii negri si blanzi de dragoste sunt flamanzi.Cineva a facut un top al celor mai frumosi ochi.Din cele 50 perechi de  ochi frumosi propuse s-au ales,cu multa greutate ,cele mai frumoase  10 perechi de ochi.

10. Charlize Theron

Are ochi mari,dar mai are ceva.A castigat Oscarul pentru cea mai buna actrita in rolul principal din  Monster.

9. Sophia Loren

 

Are ochi sexi,dar mai are ceva.A castigat Oscarul pentru cea mai buna actrita in rolul principal din  Ciociara, La.

8. Kristin Kreuk

 

Are ochi verzi minunati si a inceput cu rolul din filmul “Smallville” ca Lana Lang  si l-a sarutat (printre altele) pe Superman.

7. Giada De Laurentiis

 

Si ochii ei sunt minunati,dar mai este ceva.Ea e maestru bucatar si are programul sau de gatit, Everyday Italian, care se transmite pe Food Network din 2003.

6. Sharbat Gula

 

Ochii ei verzi,stralucitori sunt fascinanti si e cunoscuta ca fata de pe coperta National Geographic pentru ca Steve McCurry a fost destul de norocos sa o fotografieze.Fotografia ei este cea mai populara pe care a publicat-o revista.

5. Audrey Hepburn

 

Desigur si ochii ei sunt frumosi,dar mai e ceva.A castigat Oscarul pentru cea mai buna actrita in rolul principal din Roman Holiday.

4. Elizabeth Taylor

 

Ochii ei albastri fac ca cerul sa para palid, dar a castigat si doua Oscaruri,cate unul pentru fiecare ochi.Oscarul pentru cea mai buna actrita in rol principal din filmul Who’s Afraid of Virginia Woolf?si rolul pentru cea mai buna actrita in rolul principal din Butterfield 8.

3. Lynda Carter

 

Ochii albastri azurii si stralucitori sunt minunati,dar Lynda a fost supereroina Wonder Woman si a castigat TV Land Award ,2004 pentru cea mai supereroina “Wonder Woman” difuzat in 1976.

2. Angelina Jolie

 

Ei bine,ochii ei sunt splendizi si te lasa fara grai,iar buzele ei sunt incredibile.Ea este fiica lui Jon Voight si a castigat Oscarul pentru cea mai buna actrita in rolul secundar din filmul  Girl, Interrupted in 2000.

1. Aishwarya Rai

 

Ochii ei sunt cu adevarat cei mai frumosi din lume,asta ar trebui sa fie de ajuns.Insa Aishwarya a fost aleasa de revista Time in 2004 ca unul dintre “Cei mai influenti 100 de oameni din lume”,fiind considerata cea mai frumoasa femeie.

Am legat… Marin Sorescu

Am legat copacii la ochi

Cu o basma verde

Si le-am spus sa ma gaseasca.

Si copacii m-au gasit imediat

Cu un hohot de frunze.

Am legat pasarile la ochi

Cu-o basma de nori

Si le-am spus sa ma gaseasca.

Si pasarile m-au gasit

Cu un cantec.

Am legat tristetea la ochi

Cu un zambet,

Si tristetea m-a gasit a doua zi

Intr-o iubire.

Am legat soarele la ochi

Cu noptile mele

Si i-am spus sa ma gasesca.

Esti acolo, a zis soarele,

Dupa timpul acela,

Nu te mai ascunde.

Nu te mai ascunde,

Mi-au zis toate lucrurile

Si toate sentimentele

Pe care am incercat sa le leg

La ochi.

Posted on septembrie 27, 2008, in imagini, Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 54 comentarii.

  1. dece pun pe si-teul acesta doar vedete????

  2. au lentile

  3. naspa…………

  4. sunt frumoase :x:-*:-*

  5. Si mie-mi place mult Angelina Jolie.Are un farmec deosebit, ochii si, mai ales buzele ei sunt cat se poate de naturale.

  6. dar mie imi place ce-l mai mult ochii Angelinei Jolie ,si buzele ei,imi place toata ea,este sensibila dulce,,,,

  7. aalmas,ko mj196 z99sn zxnkans

  8. Da, ai tai!!! :) :)

  9. cei mai frumosi ochi sunt ai tai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Imi place si mie. :)

  11. votez Charlize Theron :)

  12. M-am gandit si eu ca poate sunt ochi si mai frumosi decat cei de aici.Dar unde gasim pozele lor?

  13. asta e un top facut numaicu vedete…
    de unde stim ca nu sunt undeva in lumea asta niste ochi de o mie de ori mai frumosi ca ai lor….
    si aici se pune siphotoshop….
    de ce nu pune cei mai frumosi ochi dar nu din vedete….

  14. Multumesc.
    La fel si dumneavoastra si familiei.

  15. pictor petre serban

    asa este..felicitari..si multa sanatate in anul in care am intrat caci restul vin de la sine….dupa cum spune un vechi proverb..

  16. pictor petre serban

    asa este..felicitari..si multa sanatate in anul in care am intrat caci restul vin de la sine….

  17. La asta nu m-am gandit.
    Poate ca doar dupa ce devenim mai intelepti incepem sa vedem si ceea ce nu se vede la prima vedere:sufletul.

  18. Asta cam asa e.Intotdeauna ni se pare ca persoana iubita e cea mai frumoasa din lume.
    N-am auzit pana acum de expresia asta.

  19. pictor petre serban

    cel mai frumos ochi di lume…dupa parerea mea…este cel.interior…..

  20. Cei mai frumosi ochii sunt cei pe care nu poti sa-i uiti…chiar daca nu au castigat premi oscar sau ceva de genul.Si eu stiam ca “ochii albastrii curu’ broastei”

  21. Ochii verzi ca si smaraldul.

  22. si eu am ochii verzi dar cel mai mult mi-au placut a lui charlize

  23. Nici eu nu stiu despre cine e vorba.

  24. Nu mi-am dorit niciodata sa am alta culoare la ochi.Cred ca privirea ne face frumosi sau urati.Mai cred ca si un machiaj potrivit ajuta in unele cazuri.Oricum,pentru cel care ne iubeste,ochii nostri sunt cei mai frumosi indiferent de culoare! :)

  25. Da,asa e.Daca nu ma insel,am vazut-o intro reclama la nu nu stiu ce produs cosmetic.

  26. cn este luana k nu pricep?

  27. Toti suntem frumosi in felul nostru…daca nu ai ochii albastrii sau verzi nu inseamna ca esti mai urat….poate fiecare dintre noi are defecte dar in schimb mai avem si calitati…..de ce sa zic,si mie mi-ar fi placut sa am ochii albastrii,verzi(mai ales) sau macar un caprui spre verde dar asta e asa m-a lasat d-zeu….bine ca am ochi si pot vedea cu ei cum spunea ,,g1b2i3”….Sincer singurii ochi care mi se par mai unici sunt cei ai lui Elizabeth Taylor si ai lui Sharbat Gula in rest…..

  28. ochi fff frumosi mai are si reese witherspoon…..un albastru fff frumos…;):)

  29. Nu cred ca a scris ca Megan Fox e urata,iar Andreea are un farmec al ei,e frumoasa si ea.Adevarul e ca n-am vazut-o de multa vreme si nu stiu nimic despre ea.Imi placea melodia aia pe care o canta cu baiatul din Malta.
    Toate fetele sunt frumoase,iar ochii…ce ne-am face daca n-am vedea?ma gandesc cu groaza ca se poate intampla sa orbim dintro data . :(

  30. Eu asa am inteles din ceea ce a scris adina….Dar ma rog de-abia am inteles ca nu prea a scris corect mai nimic….,,ma mic c aunuia dintre voi ii place de andreea antonescu rb. sa fii bolnav….:)):)):)) dar ma rog sau fox……e sooper urata” asta a zis ea….. cred ca era in loc de mic mir…..deci era,,ma mir ca unuia dintre voi ii place de andreea antonescu rb. sa fii bolnav…dar ma rog fox…..e sooper urata”…..PS:Eu nu am zis ca imi place de andreea ci ochii ei…..

  31. E frumoasa,cum sa nu fie frumoasa ?Cine a zis altceva despre ea ca n-am vazut?
    Daca e sau nu cea mai sexy femeie din lume…asta n-avem de unde sa stim.

  32. Da fiecare cu gusturile lui dar Megan Fox chiar e frumoasa…..Si e considerata una dintre cele mai sexy femei din lume sau mai citisem in alta parte:cea mai sexy femeie din lume….Asa ca scuza-ma dar nu cred ca ai ce comenta despre infatisarea ei…..

  33. Fiecare cu gusturile lui.Mie-mi plac toti ochii,chiar si aia mai urati.

  34. eu cred ca shopa este soooper tjare ma mic c aunuia dintre voi ii place de andreea antonescu rb. sa fii bolnav….:)):)):)) dar ma rog sau fox……e sooper urata SHOPIAAAAAAAAAAAAAAAAA BEAUTIFULLLLLL!!!!!!!!!

  35. Am intrat pe site si nu se vede nimic.Voi cauta alte poze cu ea,sper sa-i vad ochii.
    Multumesc pentru informatie.

  36. Nu cred ca m-am uitat cu atentie la ochii Andreei Antonescu…Adevarul e ca Andreea e frumoasa.N-am mai vaut-o de multa vreme.

  37. Am uitat sa pun un site ca sa puteti vedea ochii ei…Mie mi se par ff frumosi….Sper sa mearga site-ul : http://deeaonline.bravehost.com/myPictures/Proyectoweb_Page000.jpg

  38. Mie imi plac ff mult ochii Andreei Antonescu chiar daca aici nu este vorba de vedete de la noi…Oricum are niste ochi ff frumosi…Nu zic sa fie inclusa in top ci doar am amintit ca are ochii frumosi….Am citit pe un site ca ar avea cei mai frumosi ochi dintre vedetele noastre….

  39. Cei mai frumosi ochi sunt cei care-ti plac.

  40. cei mai frumosio ochi sunt de anshwayra ray se stye cea mai frumoasa fata din lunme sy de a iubitului meu ionut ce il iubesc atata de mult

  41. Diana,multumesc pentru link.Am dat click si mi-a aparut :Sorry etc.Am gasit apoi Megan Fox aici.

    http://transformers2trailer.com/megan-fox-wallpapers/51/

    O voi adauga si pe ea in acel top,am salvat o poza. :)

  42. http://transformers2trailer.com/wp-content/uploads/2008/11/megan_fox_wallpaper_26.jpg………………si aici se observa bine ochii ei……….si cjiar nu stiu de cand este cunoscuta…….eu o stiu dintr-un film……

  43. Nu este cea mai frumoasa…nici nu stiu cine e cea mai frumoasa.Eu doar am gasit acest top .
    Poate ca topul s-a facut mai demult si Megan Fox nu era foarte cunoscuta?

    Are si ea ochi frumosi…e foarte frumoasa !

  44. PS: am uitat sa preciz ca si Megan Fox are ochi foarte frumosi si totusi nu se afla in top…….

  45. da sunt de acord cu actele de caritate insa nu poate fii considerata una dintre cele mai frumoase femei din lume……asta e parerea mea….si nu am nimic cu cei care cred altceva….

  46. Eu zic ca e frumoasa,dar nu cea mai frumoasa.Are ochi frumosi si buzele ei sunt naturale.
    E frumos si sotul ei,in plus,amandoi fac acte de caritate pentru copiii din tarile sarace.Au donat foarte multi bani si militeaza pentru salvarea acelor copii.Pentru asta sunt de admirat.Au si adoptat copii de acolo.

  47. nu stiu ce le plac multora la angelina jolie………………..mie chiar nu mi se parefrumusetea intruchipata………..ba nici pe departe…….ochi sunt frumosi……(dar nu de locul 2)………buzele insa dupa parerea mea nu sunt frumoase ci sunt prea mari……….nu stiu,drept sa spun nu imi place nimic la ea……..si mi se pare ff nesuferita……

  48. Bineinteles ca ea e prima in acest top,doar e fetita lui Trexel! :)
    1q Radu,adica unchiu ?esti unchiul Luanei?

  49. :)) da ..este leita tacsu, in mod indirect se strecoara in top :D
    pupici luanei :*
    1q radu

  50. Asa stiam si eu -ca Liz are ochii mov-dar e o nuanta mai diferita de albastru.
    Asta e un top facut de unii,poate altii au facut altul.
    Trexel,ai o fetita tare dragalasa si esti mandru cu ea,mai ales ca e leita tata-sau?

  51. da Liz Tazlor n-avea ochii mov? si cam….unici?
    io am o alta propunere pt top
    From Luana 2008

  1. Pingback: Ochi frumosi si nu numai « my heart to your heart

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 212 other followers

